FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για την ετήσια ΕΓΓΡΑΦΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
4 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων
Η #1 πλατφόρμα στην αγορά
Πλατφόρμα
#1 στην αγορά

Βοήθεια και συμβουλές

Δημοφιλή θέματα

Merkandi είναι μια διεθνής B2B πλατφόρμα συναλλαγών, η οποία συγκεντρώνει τους χονδρεμπόρους, τους διανομείς, οι εξαγωγείς, οι εισαγωγείς και τον όγκο τους αγοραστές τέλος της γραμμής αποθέματα, ακυρωμένες παραγγελίες&rsquo? τα αποθέματα, η εκκαθάριση των αποθεμάτων, πτώχευση αποθέματα, overstocks, αδοκίμαστες επιστροφές πελατών, περίσσεια αποθεμάτων κ. λπ. Merkandi λειτουργεί στις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές χονδρικής πώλησης, και είναι διαθέσιμο σε 8 διαφορετικές γλώσσες. Χάρη στην πλατφόρμα, χονδρικής αγοραστές είναι σε θέση να φθάσουν οι χονδρέμποροι και οι διανομείς της ποιότητας εμπορεύματα, τα οποία είναι διαθέσιμα για να αγοράσουν για πολύ μειωμένες τιμές. Εκτός από ένα-&ντροπαλός? προσφορές χρόνου, οι αγοραστές και οι πωλητές είναι επίσης σε θέση να δημιουργήσει μια μακράς&ντροπαλός? η μακροχρόνια συνεργασία, προκειμένου να αγοράζουν και να πωλούν τις παλέτες από το απόθεμα, ή ακόμη και δοχεία από προϊόντα, σε τακτική βάση.>

Το B2B πλατφόρμα παρέχει στους χρήστες μας με προηγμένο, αλλά εύκολη στη χρήση, ΑΥΤΌ το σύστημα, το οποίο τους επιτρέπει να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να συζητήσουν τις συναλλαγές σας με έναν εύκολο και βολικό τρόπο. Πώς είναι δυνατόν αυτό; Τα χαρακτηριστικά μας κάνει την επικοινωνία μεταξύ αγοραστών και πωλητών από την Ευρώπη, καθώς και τον υπόλοιπο κόσμο, πολύ πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό. Επιπλέον, Merkandi ιστοσελίδα αποτελείται από χιλιάδες προσφορές χονδρικής, το οποίο μπορεί εύκολα να πλοηγηθεί ή να αναζητήσει. Όλες οι προσφορές που αναφέρονται από τους χονδρεμπόρους και διανομείς άμεσα, ως εκ τούτου, κάθε αγοραστής θα είναι πάντα να επικοινωνήσετε μαζί τους άμεσα, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα, ή να συζητήσουμε για μια παραγγελία μαζί τους.

Μας B2B πλατφόρμα χρησιμοποιείται από wholeslers, οι κατασκευαστές, οι διανομείς, μεσίτες, εισαγωγή/εξαγωγή εταιρείες, ιδιοκτήτες καταστημάτων, e-tailers και το αυτοκίνητο booters. Εκτός από αυτές τις ομάδες μέλη της, είναι επίσης πολύ δημοφιλής μεταξύ των δημοπρασιών και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.>

Το Merkandi είναι μια διεθνής πλατφόρμα χονδρικής διαπραγμάτευσης, η οποία συγκεντρώνει αγοραστές και πωλητές μετοχών εκκαθάρισης, πτωχευμένων μετοχών, πλεονασματικών μετοχών κ.λπ. από όλο τον κόσμο. Κάθε επισκέπτης έχει πλήρη πρόσβαση στις προσφορές του Merkandi, αλλά για να δει τα στοιχεία επικοινωνίας των χονδρεμπόρων, πρέπει είτε να συνδεθεί στο λογαριασμό του χρήστη του ή να δημιουργήσει έναν νέο. Προσφέρουμε επίσης την επιλογή να εγγραφείτε στο καθημερινό μας ενημερωτικό δελτίο, το οποίο περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες προσφορές. Η εγγραφή στο newsletter μας είναι δωρεάν.

Για να έχετε την επιλογή να επικοινωνήσετε με τους χονδρεμπόρους, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο Merkandi. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς τύπους λογαριασμών χρηστών: STANDARD και PREMIUM. Φυσικά, και οι δύο θα σας επιτρέψουν να έχετε πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας των πωλητών και για να μάθετε περισσότερα για τις δυνατότητες καθενός από αυτούς, απλώς μεταβείτε στην ενότητα ΕΓΓΡΑΦΗ του ιστότοπού μας.

Μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και πληρώσετε τη συνδρομή, ο λογαριασμός του χρήστη σας θα ενεργοποιηθεί και θα παραμείνει ενεργός για ένα έτος.

Οι χρήστες STANDARD έχουν πρόσβαση στη βάση δεδομένων των χονδρεμπόρων και μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί τους. Εκτός από τη βάση δεδομένων, δίπλα από τις προσφορές τους παρουσιάζονται και τα στοιχεία επικοινωνίας των χονδρεμπόρων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να επικοινωνούν μαζί τους ενώ βλέπουν τις προσφορές που αναφέρονται στο Merkandi.

Οι χρήστες PREMIUM, εκτός από τα στοιχεία επικοινωνίας των χονδρεμπόρων, έχουν επίσης πρόσβαση στις απόψεις για τους χονδρεμπόρους και στη μαύρη λίστα των προμηθευτών. Επιπλέον, απαιτείται λογαριασμός PREMIUM για να ξεκινήσει η προσφορά προϊόντων στο Merkandi. Αυτή η δυνατότητα είναι διαθέσιμη μόνο για τις εταιρείες που θα περάσουν τη διαδικασία επαλήθευσης. Αφού επαληθευτεί, ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει προσφορές και ένα προφίλ της εταιρείας του είναι διαθέσιμο σε άλλους χρήστες του Merkandi.

Για οποιεσδήποτε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι αρκετά δύσκολο να βρείτε τα προϊόντα Που θέλετε να αγοράσετε, ειδικά αν έχετε μερικές χιλιάδες προσφορές για να επιλέξουν από. Για να το κάνουμε πιο εύκολο, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε τις επιλογές σύνθετης αναζήτησης στο Merkandi.

Η γραμμή αναζήτησης μπορεί να βρεθεί στην κορυφή της Merkandi αρχική σελίδα. Απλά πληκτρολογήστε μια φράση και, στη συνέχεια, πατήστε ENTER, ή κάντε κλικ στο εικονίδιο μεγεθυντικού φακού, για να προχωρήσετε με την αναζήτησή Σας. Τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα παρουσιάζονται στο πλαίσιο της σύνθετης αναζήτησης ενότητα, όπου θα είστε σε θέση να περιορίσετε τους.

Η λίστα με προηγμένες επιλογές αναζήτησης μπορείτε να βρείτε παρακάτω:

- αναζήτηση ανά χώρα * 

- αναζήτηση ανά κατηγορία * 

- αναζήτηση με βάση το βαθμό προϊόντων (περισσότερες πληροφορίες για τους βαθμούς των προϊόντων στο Merkandi μπορείτε να βρείτε εδώ: http://merkandi.com/info/stock-grading-at-merkandi/9);

- αν θέλετε να εισάγετε μια φράση αναζήτησης ή λέξη-κλειδί, η μηχανή αναζήτησης θα ελέγξει τους τίτλους, περιγραφές και λέξεις-κλειδιά από τις προσφορές, για να βρείτε την πιο κατάλληλη αποτελέσματα;

Τα περισσότερα φίλτρα θα χρησιμοποιήσετε, τόσο πιο ακριβή είναι τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα είναι. Ακόμα, σε παρακαλώ, μην ξεχνάτε, ότι σε αυτή την περίπτωση, η ακρίβεια θα μειώσει τον αριθμό των προσφορών για το παρόν, επειδή πολλοί από αυτούς μπορεί να μην ταιριάζουν με τα κριτήρια σύνθετης αναζήτησης. Αυτός είναι ο λόγος, Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε πάντα τα πιο σημαντικά για Σας, να λάβει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του advanced search options.

Παράδειγμα:

για Να βρείτε Red Bull προσφέρει, απλά εισάγετε το όνομα αυτής της μάρκας στην γραμμή αναζήτησης και, στη συνέχεια, πατήστε ENTER, ή κάντε κλικ στο μεγεθυντικό φακό. Η μηχανή αναζήτησης θα ψάξει για αυτή τη φράση σε τίτλους, περιγραφές και λέξεις-κλειδιά όλων των προσφορών στο Merkandi.

Όταν τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα παρουσιάζονται, Μπορείτε να περιορίσετε τη λίστα με τις προσφορές, επιλέγοντας τα κατάλληλα φίλτρα. Σε αυτή την περίπτωση, μάλλον θα πρέπει να ενδιαφέρονται για τις προσφορές από τις συγκεκριμένες χώρες, έτσι απλά ελέγξτε τους στη χώρα πεδίο.

Εναλλακτικά, Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε από προηγμένες επιλογές αναζήτησης αμέσως.Απλά πηγαίνετε στο "σύνθετη αναζήτηση", επιλέξτε τις χώρες από το πεδίο "χώρα" και, στη συνέχεια, πληκτρολογήστε το Red Bull φράση.

Όλες οι επιλογές πληρωμής που γίνονται δεκτές από εμάς είναι διαθέσιμες στο τελευταίο βήμα της δημιουργίας λογαριασμού Merkandi. Μόλις το ολοκληρώσετε, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "Εγγραφή" στο κάτω μέρος της φόρμας. Στη συνέχεια, θα κατευθυνθείτε στο ταμείο, με τις επιλογές πληρωμής που αναφέρονται παρακάτω:

* Paypal - Μπορείτε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας το υπόλοιπό σας στο Paypal ή μία από τις κάρτες που είναι συνδεδεμένες με τον λογαριασμό σας στο Paypal. Εάν δεν έχετε λογαριασμό Paypal, τότε θα εξακολουθείτε να μπορείτε να πληρώσετε με την κάρτα σας, αλλά το σύστημα θα δημιουργήσει λογαριασμό για εσάς κατά τη διάρκεια της πληρωμής.

* Ηλεκτρονική πληρωμή - γίνονται δεκτές όλες οι σημαντικές χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Αυτή η επιλογή σας επιτρέπει επίσης να πληρώσετε μέσω Sofort ή Giropay.

* Τραπεζική μεταφορά - πληρωμή μέσω τράπεζας, από τον τραπεζικό λογαριασμό σας, στον τραπεζικό λογαριασμό μας. Όλα τα στοιχεία πληρωμής είναι διαθέσιμα μόλις κάνετε κλικ σε αυτήν την επιλογή.

Εκτός από αυτό, θα λάβετε επίσης ένα email με τίτλο "Νέος λογαριασμός Merkandi έχει δημιουργηθεί", ως επιβεβαίωση της δημιουργίας λογαριασμού μαζί μας. Η ειδοποίηση μέσω email θα περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο προς το τιμολόγιο και τις επιλογές πληρωμής του προφίλ σας, σε περίπτωση που δεν ολοκληρώσατε αμέσως την πληρωμή.

Ο λογαριασμός PREMIUM είναι η εμβληματική προσφορά της πλατφόρμας συναλλαγών Merkandi. Τα χαρακτηριστικά αυτού του τύπου συνδρομής είναι πολύ χρήσιμα τόσο για αγοραστές όσο και για πωλητές.

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό για τους πωλητές, είναι φυσικά η επιλογή να καταχωρήσουν τα προϊόντα τους στο Merkandi. Για να ενεργοποιηθεί αυτή η επιλογή, ένα άτομο πρέπει να μας στείλει πρώτα τα έγγραφα της εταιρείας του. Το πιο σημαντικό για κάθε υποψήφιο πωλητή, είναι να μας στείλει τα πιο ενημερωμένα έγγραφα της εταιρείας, γιατί μόλις τα παραλάβουμε θα ξεκινήσουμε μια διαδικασία επαλήθευσης. Προφανώς, μόνο το θετικό αποτέλεσμα της επαλήθευσης θα μας επιτρέψει να ενεργοποιήσουμε τις επιλογές πώλησης για το μέλος.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η διαδικασία επαλήθευσης διαρκεί μερικές ώρες, αλλά μερικές φορές μπορεί να διαρκέσει ακόμη και 2-3 εργάσιμες ημέρες. Τα δικαιολογητικά που χρειαζόμαστε είναι βασικά ένα πιστοποιητικό εγγραφής ΦΠΑ/Φορολογικής εγγραφής της εταιρείας, και το έγγραφο εγγραφής εταιρείας.

Ως αποτέλεσμα της θετικής επαλήθευσης, ένας πωλητής θα δημιουργήσει το εταιρικό του προφίλ και θα μπορεί να αρχίσει να καταχωρεί προσφορές στο Merkandi. Μην ξεχνάτε ότι μόνο άλλα μέλη της πλατφόρμας θα μπορούν να δουν το εταιρικό προφίλ. Η σύντομη έκδοσή του θα παρουσιαστεί ακριβώς δίπλα στις προσφορές και μια πλήρης θα είναι διαθέσιμη στη βάση δεδομένων των χονδρεμπόρων (ενότητα «Χονδρική» του ιστότοπου Merkandi).

1. Το βασικό πλεονέκτημα είναι γεγονός, ότι η εταιρεία είναι εισηγμένη μεταξύ των άλλων εταιρειών που έχουν επαληθευτεί από εμάς.
2.Ένα άλλο είναι η δυνατότητα λίστας 50 προσφορών σε έναν Premium λογαριασμό
3. Κάθε πωλητής έχει τη δυνατότητα να παραθέτει προσφορές σε όλες τις γλωσσικές εκδόσεις του Merkandi. Αυτή η επιλογή είναι επίσης χωρίς πρόσθετες χρεώσεις. Το μόνο σημαντικό πράγμα σχετικά με αυτό το χαρακτηριστικό, είναι το γεγονός ότι εάν θέλετε να καταχωρίσετε την προσφορά στην άλλη γλώσσα έκδοση του Merkandi, πρέπει να τη μεταφράσετε σε αυτήν τη γλώσσα, δηλαδή εάν θέλετε να καταχωρίσετε την προσφορά σας στην ιταλική έκδοση, εσείς πρέπει πρώτα να το μεταφράσει στα ιταλικά.
4.Οι προσφορές που αναφέρονται στο Merkandi προωθούνται σε άλλες ιστοσελίδες. Επιπλέον, προωθούμε επίσης τις προσφορές στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Αυτό βελτιώνει σημαντικά το ποσοστό απόκρισης και αυξάνει τον όγκο πωλήσεων του χονδρέμπορου.
5.Τα μέλη PREMIUM έχουν επίσης πρόσβαση στο σύστημα γνωμοδότησης. Ως αγοραστής, μπορείτε στη συνέχεια να κάνετε μια σύντομη περίληψη της συναλλαγής με τον συγκεκριμένο χονδρέμπορο και να διαβάσετε τις απόψεις άλλων χρηστών σχετικά με τους χονδρεμπόρους.
6. Μόνο τα μέλη PREMIUM έχουν πρόσβαση στο σύστημα γνωμοδοτήσεων.
7.Οι απόψεις είναι πολύ σημαντική πηγή γνώσης για τους χονδρεμπόρους. Αναφέρονται απευθείας από άλλους αγοραστές, οι οποίοι είναι μέλη της Merkandi. Μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμοι στη λήψη μιας τελικής απόφασης σχετικά με την αγορά προϊόντων από τον συγκεκριμένο χονδρέμπορο, επισημαίνουν επίσης ορισμένες σημαντικές πληροφορίες για τους χονδρεμπόρους.

ΠΡΌΤΥΠΑ λογαριασμό στο Merkandi δίνει 12μηνη πρόσβαση στην πλατφόρμα. Ως μέλος της πλατφόρμας, θα έχετε πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας του καθενός από τα χονδρέμποροι εγγεγραμμένοι στο Merkandi. >

Αυτό περιλαμβάνει τη φυσική διεύθυνση της εταιρείας, αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, γλώσσες να επικοινωνούν με την εταιρεία&rsquo? s το τμήμα πωλήσεων, και το url, αν η εταιρεία έχει το&rsquo? s δική του ιστοσελίδα. Προφανώς, όταν ένα άτομο γίνεται ένα ΠΡΌΤΥΠΟ χρήστη Merkandi, αυτός ή αυτή κερδίζει 12 μήνες πρόσβαση σε όλες τις προηγούμενες και μελλοντικές πληροφορίες σχετικά με το χονδρέμποροι, μέχρι την τελευταία μέρα του ή την ιδιότητα του μέλους.

Η πλατφόρμα χονδρικής συναλλαγών Merkandi προσφέρει στη Yout δύο βασικούς τύπους λογαριασμών χρηστών: STANDARD και PREMIUM. Τα χαρακτηριστικά και των δύο συνδέονται στενά με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των χρηστών.

ΣΤΑΝΤΑΡ λογαριασμός

Αυτός ο λογαριασμός έχει δημιουργηθεί για εκείνους τους χρήστες που χρειάζονται απλή και βολική πρόσβαση στους επαληθευμένους ευρωπαίους χονδρεμπόρους κανονικών προϊόντων και αποθεμάτων ρευστοποίησης, τελικών αποθεμάτων, πτωχευμένων αποθεμάτων και υπεραποθεμάτων. Ο χρήστης STANDARD έχει πλήρη πρόσβαση στη βάση δεδομένων των χονδρεμπόρων, όπου θα βρει στοιχεία επικοινωνίας με τους χονδρεμπόρους από το Merkandi. Όλα αυτά τα στοιχεία επικοινωνίας βρίσκονται στο προφίλ του χονδρέμπορου και περιλαμβάνουν τη διεύθυνση της εταιρείας, τη διεύθυνση αποθήκης, τους αριθμούς τηλεφώνου και αριθμούς κινητών τηλεφώνων, τις διευθύνσεις email και τη διεύθυνση url του ιστότοπου του χονδρέμπορου. Επομένως, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει γρήγορα με τον χονδρέμπορο και να τον ρωτήσει για τη συγκεκριμένη προσφορά, να του στείλει το δικό του ερώτημα ή οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική πρόταση.

Λογαριασμός PREMIUM
Αυτός ο τύπος λογαριασμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από αγοραστές όσο και από πωλητές προϊόντων χονδρικής, μετοχές κλεισίματος, πλεονάζοντα αποθέματα και εκκαθαριστικά αποθέματα. Ακριβώς όπως ο λογαριασμός STANDARD, το PREMIUM θα σας δώσει επίσης πρόσβαση στη βάση δεδομένων των χονδρεμπόρων, αλλά περιλαμβάνει επίσης ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες, οι οποίες δεν είναι διαθέσιμες για τους χρήστες STANDARD.
Αυτές οι πρόσθετες πληροφορίες περιλαμβάνουν:
- Μαύρη λίστα χονδρεμπόρων - μια λίστα με αναξιόπιστους χονδρεμπόρους, που διέπραξαν απάτη ή κατάχρηση. Οι περισσότεροι από αυτούς εξακολουθούν να αναζητούν ενεργά νέα θύματα στο Διαδίκτυο με αλλαγμένα ονόματα εταιρειών.
- Σύστημα απόψεων - Οι χρήστες PREMIUM μπορούν να προσθέτουν απόψεις για τους χονδρεμπόρους και να βαθμολογούν τις συμφωνίες μαζί τους, συμπεριλαμβανομένης της αξιοπιστίας τους και του επιπέδου επαγγελματισμού τους.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό του λογαριασμού PREMIUM είναι η επιλογή καταχώρισης προσφορών στο Merkandi. Οι επιλογές πώλησης είναι διαθέσιμες για εκείνα τα μέλη PREMIUM, τα οποία θα επαληθεύσουν τις εταιρείες τους μαζί μας. Αφού επαληθευτεί, ένας χρήστης μπορεί στη συνέχεια να καταχωρήσει προσφορές από μια διαισθητική και εύχρηστη λειτουργία "Προσθήκη προσφοράς". Για κάθε μία από τις προσφορές, ένας χρήστης μπορεί επίσης να ανεβάσει φωτογραφίες και αρχεία. Τέλος, σε κάθε πωλητή παρέχεται ένας επαγγελματικός εκθεσιακός χώρος, όπου οι αγοραστές μπορούν να δουν ορισμένες λεπτομερείς πληροφορίες για την εταιρεία του/της, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας με το τμήμα πωλήσεών του/της.

Όλα τα μέλη της Merkandi πλατφόρμα συναλλαγών μπορεί να υπολογίζει σε επαγγελματική βοήθεια από την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με Merkandi, παρακαλώ μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Προσφέρουμε τρεις βασικές μορφές επικοινωνίας μαζί μας:

  • από το τηλέφωνο
  • Skype
  • ζωντανή συζήτηση
  • μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

φυσικά, Σας προσφέρουμε πλήρη υποστήριξη σε όλες τις γλώσσες που απαριθμούνται στο τμήμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας. Η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι στη διάθεσή Σας από δευτέρα έως παρασκευή, 9:00-17:00 CEST.

Θα κάνουμε το καλύτερό μας για να απαντήσουμε σε όλες Σας τις ερωτήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το συντομότερο δυνατό. Οποιαδήποτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται σε εμάς, εκτός ωρών εργασίας μας, είναι στις περισσότερες περιπτώσεις απάντησε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

σε παρακαλώ, μην ξεχνάμε, ότι τα μέλη από την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας παίρνουν ρεπό, είτε πρόκειται για διακοπές, όπως και Εσύ. Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε πάντα μια αυτοματοποιημένη απάντηση γι ' αυτό, με πληροφορίες για το συγκεκριμένο άτομο θα είναι πίσω στο γραφείο. Εναλλακτικά, Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην άλλη γλώσσα.

Μπορούμε επίσης να προσπαθήσουμε να το πάρω πίσω όσους από τα μέλη μας, οι οποίοι προσπάθησαν να μας καλέσετε εκτός ωρών εργασίας μας.

Τέλος, αν το γραφείο μας θα είναι κλειστό για κάποιο λόγο, πάντα θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο τμήμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας. Έχουμε πάντα την λίστα αυτή την ανακοίνωση εκ των προτέρων, και πάντοτε να Σας ενημερώσω γιατί το γραφείο μας θα είναι κλειστό, και όταν η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα είναι πίσω στο γραφείο.

Κάθε >ΠΡΌΤΥΠΟ χρήστης είναι σε θέση να αναβαθμίσετε το λογαριασμό >PREMIUM, ανά πάσα στιγμή. Η αναβάθμιση είναι ένα one-time κόστος 35 ΕΥΡΏ.>

για Να αναβαθμίσετε το λογαριασμό Σας PREMIUM, παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες από το παρακάτω:

1. να συνδεθείτε στο λογαριασμό STANDARD.

2. κάντε Κλικ στο &ldquo? Αλλάξετε τον τύπο του λογαριασμού&rdquo? κουμπί, το κουμπί είναι διαθέσιμο στο ταμπλό του αυτοκινήτου Σας.

3. κάντε Κλικ στην επιλογή επιβεβαίωση της παραγγελίας Σας κουμπί.

4. στη συνέχεια, θα οδηγηθείτε στο επιλογές πληρωμής.

5. Μόλις η πληρωμή Σας θα πρέπει να καταγράφονται, ο λογαριασμός Σας θα αναβαθμιστεί σε PREMIUM.

σας Παρακαλώ να θυμάστε, ότι η αναβάθμιση του λογαριασμού Σας σε PREMIUM δεν θα ανανεώσει το λογαριασμό Σας. Αυτό το χαρακτηριστικό θα αλλάξει μόνο το είδος του χρήστη&rsquo? s λογαριασμού, έτσι ώστε η ημερομηνία λήξης δεν θα αλλάξει.

Για προβολή και λήψη τιμολογίων, συνδεθείτε πρώτα στον λογαριασμό σας στο Merkandi. Μετά από αυτό, μεταβείτε στην ενότητα "Ιστορικό παραγγελιών" του λογαριασμού του χρήστη σας. Για να ξεπεράσετε οποιοδήποτε από τα τιμολόγια, απλώς κάντε κλικ στον αριθμό. Για να τα κατεβάσετε ή για να πληρώσετε το τιμολόγιο, απλώς κάντε κλικ στο κατάλληλο κουμπί, το οποίο βρίσκεται δίπλα στον αριθμό του τιμολογίου.

Θυμηθείτε, ότι αυτά είναι τιμολόγια για τις υπηρεσίες του Merkandi. Εάν θέλετε να λάβετε τιμολόγιο για τα προϊόντα που αγοράσατε, επικοινωνήστε με τον συγκεκριμένο χονδρέμπορο.

Η ειδική ζώνη είναι ένας χώρος που προορίζεται για τους πιο δραστήριους χρήστες που περιμένουν περισσότερα και αναζητούν τις καλύτερες προσφορές. Οι χρήστες θα βρουν εδώ ειδικά επιλεγμένες προσφορές που δεν μπορούν να διατεθούν στο κοινό για λόγους όπως:

  • συμφωνία με τον παραγωγό, η οποία απαγορεύει τη δημοσίευση των προσφορών σε δημόσια μορφή,
  • τα εμπορεύματα έχουν περιορισμούς πωλήσεων σε ορισμένες χώρες ·
  • η τιμή του αγαθού δεν μπορεί να δημοσιοποιηθεί ·
  • το προϊόν φέρει εμπορικό σήμα, αλλά η περαιτέρω διανομή του υπόκειται σε περιορισμούς.

Οι παραπάνω περιορισμοί επιβάλλονται συνήθως από τα ίδια τα σήματα, τους παραγωγούς ή τους διανομείς και δεν είναι διαπραγματεύσιμα, επομένως τα προϊόντα που καλύπτονται από αυτά δεν μπορούν να προσφερθούν σε δημόσια κανάλια πωλήσεων. Στο Merkandi γνωρίζουμε αυτή την ιδιαιτερότητα της αγοράς χονδρικής πώλησης, γι 'αυτό αποφασίσαμε να καλύψουμε τις ανάγκες των χρηστών δημιουργώντας μια κλειστή ειδική ζώνη.

Οι αγοραστές που ενδιαφέρονται για προσφορές αυτού του τύπου μπορούν να αγοράσουν πρόσβαση στην ειδική ζώνη από τον πίνακα Χρήστη. Μετά την αγορά της πρόσβασης, ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει ειδικές προσφορές από την κύρια σελίδα και σε μεμονωμένες κατηγορίες. Η πρόσβαση στην ειδική ζώνη ισχύει για 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς και συνδέεται αυστηρά με την εγκυρότητα του λογαριασμού.

Οι πωλητές που είναι ιδιοκτήτες αγαθών που πληρούν μία από τις παραπάνω προϋποθέσεις μπορούν να δημοσιεύουν τις προσφορές τους στην ειδική ζώνη, επιλέγοντας τη φόρμα "Προσφορά ορατή μόνο για μια επιλεγμένη ομάδα χρηστών με πρόσβαση στην ειδική ζώνη" στη φόρμα δημοσίευσης προσφοράς. Αφού δημοσιεύσει μια τέτοια προσφορά, θα είναι ορατή μόνο σε χρήστες που έχουν αγοράσει πρόσβαση στην ειδική ζώνη. Οι χρήστες που δεν έχουν πρόσβαση στην ειδική ζώνη μπορούν να δημοσιεύσουν τις προσφορές τους εκεί.

Η ειδική ζώνη είναι μια πρωτοποριακή λειτουργικότητα στην πλατφόρμα Merkandi τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους πωλητές. Οι αγοραστές έχουν πρόσβαση σε μοναδικές προσφορές που δεν δημοσιεύονται σε άλλους ιστότοπους, αλλά οι πωλητές έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν προϊόντα που καλύπτονται από περιορισμούς πωλήσεων και διανομής και να επικοινωνούν με αγοραστές που αναζητούν τέτοια προϊόντα.

Επομένως, η ειδική ζώνη αποτελεί ένα τέλειο συμπλήρωμα της βάσης δεδομένων των προσφορών για αγαθά τα οποία, λόγω περιορισμών στις πωλήσεις, δεν μπορούν να παρουσιαστούν σε γενικά προσβάσιμες ιστοσελίδες χονδρικού εμπορίου.

Τα σχόλια στην πλατφόρμα εκδίδονται από τους αγοραστές στους πωλητές. Ανάλογα με τον τύπο και τον αριθμό τους, μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή να αποτρέψουν τους πιθανούς πελάτες σας. Πώς λειτουργεί το σύστημα σχόλιων για το Merkandi; Παρακάτω θα βρείτε πρακτικές συμβουλές.

Πώς λειτουργούν τα σχόλια για το Merkandi?
Κάθε αγοραστής έχει το δικαίωμα να κάνει ένα σχόλιο για μια συναλλαγή, εάν δεν έχουν περάσει περισσότεροι από 2 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου από τον πωλητή. Ένα σχόλιο μπορεί να είναι ένας από τους τρεις τύπους - θετικός, ουδέτερος ή αρνητικός. Στην περίπτωση των δύο πρώτων, η δημοσίευση είναι άμεση και ο χονδρέμπορος λαμβάνει μια ειδοποίηση για ένα νέο σχόλιο που δημοσιεύεται στο προφίλ του. Σε περίπτωση αρνητικής, αποστέλλεται στην ομάδα μας. Εάν είναι σωστά διατυπωμένο και επιβεβαιώνουμε ότι αφορά συναλλαγή, το μεταφέρουμε στην ουρά εκκρεμών δημοσιεύσεων. Κάθε χονδρέμπορος λαμβάνει από αυτή τη στιγμή σε 7 ημέρες για να διευκρινίσει το θέμα με τον αγοραστή. Εάν εντός αυτού του χρόνου ο αγοραστής επιθυμεί να το αφαιρέσει, το κάνουμε και ενημερώνουμε και τις δύο πλευρές. Διαφορετικά, μετά από 7 ημέρες δημοσιεύεται και ο χονδρέμπορος λαμβάνει ειδοποίηση.
Το δεύτερο στοιχείο του συστήματος σχολίων είναι η αξιολόγηση του πωλητή σε 4 κατηγορίες:
- συμμόρφωση του στοιχείου με την περιγραφή
- επικοινωνία με τον πωλητή
- χρόνος παράδοσης της σύμβασης
- κόστος αποστολής
Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες μπορεί να βαθμολογηθεί από 1 έως 5 αστέρια. Η μέση βαθμολογία όλων των σχολιαστών υπολογίζεται κατά μέσο όρο και εμφανίζεται στο προφίλ του πωλητή.

Μπορώ να καταργήσω ένα αρνητικό σχόλιο από το προφίλ μου;
Οποιοδήποτε σχόλιο μπορεί να καταργηθεί εάν ο αγοραστής μας αναφέρει ότι η διαφορά έχει λυθεί και έχει επιλυθεί μια λύση με τον έμπορο χονδρικής πώλησης. Σε δικαιολογημένες περιπτώσεις, καταργούμε τα σχόλια όταν μια συναλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί. Σε άλλες περιπτώσεις, δεν μεσολαβούμε σε διαφωνίες σχετικά με σχόλια. Κάθε αγοραστής έχει την ευκαιρία να εκδώσει αρνητικό σχόλιο και ο χονδρέμπορος, με τις εξαιρέσεις που αναφέρονται, δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει την απομάκρυνσή του.

Φροντίδα της φήμης και αποφυγή αρνητικών σχολίων
Τα αρνητικά σχόλια έχουν αναμφίβολα αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις και την εμπιστοσύνη των πελατών. Ως εκ τούτου, συνιστούμε σε κάθε χονδρέμπορο να λαμβάνει θετικά σχόλια από την πρώτη μέρα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτές τις συμβουλές:
- τα θετικά σχόλια αυξάνουν την αξιοπιστία του πωλητή
- αν ληφθεί αρνητικό σχόλιο, τα θετικά σχόλια μειώνουν τη δύναμή του και συμβάλλουν στη διατήρηση της φήμης του σε υψηλό επίπεδο
- ένας μεγάλος αριθμός θετικών παρατηρήσεων δημιουργούν υψηλότερες πωλήσεις.

Πώς να ενθαρρύνετε τους αγοραστές να σχολιάζουν?
Κανείς δεν πρέπει να ενθαρρυνθεί να δημοσιεύσει αρνητικά σχόλια, αλλά στην περίπτωση των θετικών εμπειριών, οι αγοραστές δεν είναι τόσο πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους. Ως εκ τούτου, συνιστούμε διάφορες μεθόδους απόκτησης θετικών απόψεων, οι οποίες είναι γνωστές και δοκιμασμένες από τους χονδρεμπόρους μας:
- έκπτωση σε παραγγελία ή σε άλλη παραγγελία
- δωρεάν προσθήκη στη σύμβαση στο πλαίσιο της δημοσίευσης σχολίων
- να προσφέρει προϊόντα καλύτερης ποιότητας ως αντιστάθμιση της γνώμης

Τι πρέπει να κάνω εάν ένας αγοραστής δημοσιεύει ένα ανέντιμο σχόλιο?
Εάν για κάποιο λόγο ένα σχόλιο είναι άδικο και αναληθές, κάθε πωλητής έχει την ευκαιρία να απαντήσει σε αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, το σχόλιο θα ακολουθηθεί επίσης από μια απάντηση στο προφίλ, η οποία θα επιτρέψει στους πιθανούς αγοραστές να γνωρίζουν τη γνώμη και των δύο μερών σχετικά με τη συναλλαγή και να τους δίνουν την ευκαιρία να αμυνθούν από δόλιους αγοραστές.

Υπάρχει ένα ακόμη σημαντικό πράγμα που αξίζει να αναφερθεί. Το Merkandi είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί σε πολλές διαφορετικές χώρες και γλώσσες. Εάν λάβετε ένα σχόλιο ανεξάρτητα από τη γλώσσα της έκδοσής του, οι ειδικοί μας θα το μεταφράσουν σε όλες τις άλλες διαθέσιμες γλώσσες. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζοντας θετική γνώμη σε μια έκδοση, ο χονδρέμπορος λαμβάνει θετικά σχόλια σε κάθε διαθέσιμη έκδοση. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τα αρνητικά και ουδέτερα σχόλια.

Συστήνουμε σε όλους να χρησιμοποιούν το σύστημα σχόλιων για να επιβραβεύουν τους χονδρεμπόρους για τις επαγγελματικές τους συναλλαγές και να προειδοποιούν τους άλλους για τους ανέντιμους εργολάβους. Τόσο τα σχόλια όσο και η αξιολόγηση των πωλήσεων σε περίπτωση εξυπηρέτησης πελατών έχουν πάντα θετικά αποτελέσματα και για τα δύο μέρη της συναλλαγής.

Έχω εξαπατηθεί, μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό από ένα αρνητικό σχόλιο;
Χάρη στο γεγονός ότι επαληθεύουμε τους πωλητές μας, ελέγχουμε την αυθεντικότητα των προϊόντων και επιτρέπουμε στους χρήστες να δημοσιεύουν σχόλια, αυξάνουμε σημαντικά την ασφάλεια των συναλλαγών στην πλατφόρμα μας. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι πωλητές δεν συμμορφώνονται με τους όρους της σύμβασης για διάφορους λόγους. Στην περίπτωση αυτή, το πρώτο βήμα που πρέπει να λάβει ο αγοραστής είναι η δημοσίευση ενός αρνητικού σχολίου στο προφίλ του πωλητή - αυτό είναι συνήθως αρκετό για την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής.


Εάν το σχόλιο δεν έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα, ο αγοραστής πρέπει να αναφέρει το θέμα στον τοπικό Αστυνομικό Τμήμα. Αξίζει να έχουμε ένα σύνολο εγγράφων που να επιβεβαιώνουν όλα τα στάδια της συναλλαγής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στον οδηγό μας σχετικά με τις ορθές πρακτικές κατά την πραγματοποίηση συναλλαγών.


Λόγω του ότι δεν πραγματοποιούμε μεσολάβηση στις συναλλαγές μεταξύ χρηστών, όλες οι ενέργειες από την πλευρά μας για να βοηθήσουμε στην επίλυση της διαφοράς μπορούν να ληφθούν μόνο αφού λάβουν την επιβεβαίωση της υποβολής ειδοποίησης στην Αστυνομία, η οποία θα πρέπει να ζητηθεί κατά την απόδειξη.

Ναι, οι ιδιώτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό στο Merkandi. Ωστόσο, πρέπει να θυμόμαστε ότι ένα μικρό μέρος των χονδρεμπόρων μας πωλεί μόνο προϊόντα σε εταιρείες. Ωστόσο, για να πουλήσετε στο Merkandi πρέπει να έχετε ενεργό επιχείρηση.
Πριν δημοσιεύσουν τις προσφορές τους, κάθε χονδρέμπορος υποβάλλεται στη διαδικασία επαλήθευσης. Αυτός ο έλεγχος αποσκοπεί στην αύξηση της ασφάλειας κατά τις συναλλαγές. Επιπλέον, επαληθεύουμε τις προσφορές με επώνυμα προϊόντα για να επιβεβαιώσουμε την αυθεντικότητα και την προέλευση αυτών των προϊόντων.

Ο κόσμος κινείται όλο και περισσότερο προς την ψηφιοποίηση. Καθώς η ψηφιοποίηση εξελίσσεται, όλο και περισσότερες απειλές αναδύονται. Μία από τις πιο δημοφιλείς απειλές είναι το Phishing.

Τι είναι το Phishing;
Πρόκειται για μια προσπάθεια εξαπάτησης των δεδομένων με την παραποίηση ενός ατόμου, μιας εταιρείας ή ενός ιδρύματος. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα των κανόνων αυτών των απάτες:

  • Εκβιασμός δεδομένων σύνδεσης από ψεύτικο ιστότοπο - οι εγκληματίες κάνουν το ίδιο αντίγραφο της ιστοσελίδας, αλλά με διαφορετική διεύθυνση στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια στέλνουν μια αλληλογραφία για να μιμηθούν έναν πελάτη ή μια ενδιαφερόμενη εταιρεία και να τους ζητήσουν να συνδεθούν / παρακολουθήσουν μια συγκεκριμένη προσφορά. Να είστε σε εγρήγορση σε αυτές τις περιπτώσεις. Ο ευκολότερος τρόπος για να αποφύγετε ένα τέτοιο φαινόμενο είναι να κοιτάξετε στη γραμμή διευθύνσεων κατά τη σύνδεση. Αν είναι διαφορετικό από το merkandi.it ή άλλους τομείς merkandi, είναι απαραίτητο να διακόψετε την είσοδο, να εισάγετε τον ιστότοπο Merkandi και να το αναφέρετε αμέσως στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι εγκληματίες συχνά χρησιμοποιούν διάφορα κόλπα για να κάνουν το domain να μοιάζει με το πρωτότυπο. Παραδείγματα: Merkondi.it ή merkandi.it.it.nazadomeny.com. Στην πρώτη περίπτωση βλέπουμε ένα τυπογραφικό λάθος στο όνομα, το οποίο μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί στον δεύτερο υποτομέα, ο οποίος είναι πανομοιότυπος με τον τομέα, αλλά δεν είναι ο τομέας Merkandi.
  • Εκβιασμός δεδομένων με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο - οι εγκληματίες στέλνουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από έναν τομέα παρόμοιο με τον εταιρικό και ζητούν κωδικό πρόσβασης για πρόσβαση, αποστολή εγγράφων κ.λπ. Την ίδια στιγμή φροντίζοντας τις λεπτομέρειες - στέλνοντας πρότυπα μηνυμάτων που χρησιμοποιούνται πραγματικά από την ιστοσελίδα και τους πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών. Πριν απαντήσετε σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αίτημα για ευαίσθητα δεδομένα, ελέγξτε πάντα ποιος είναι ο αποστολέας - όλοι οι πράκτορές μας χρησιμοποιούν μόνο τις διευθύνσεις στον τομέα merkandi - όνομαπράκτορα@merkandi.domain.

Αυτά είναι μόνο δύο παραδείγματα των πιο δημοφιλών επιθέσεων. Υπάρχουν σίγουρα περισσότερα και καθένα από αυτά μπορεί να έχει τις δικές του ποικιλίες, οι οποίες εξαρτώνται μόνο από τη δημιουργικότητα και την πονηριά των εγκληματιών.

Λόγω των αυξανόμενων απειλών, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια προορατική λύση υπό τη μορφή υποχρεωτικής σύνδεσης με έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων. Όταν προσπαθείτε να συνδεθείτε, αφού εισαγάγετε τον κωδικό πρόσβασής σας και τον κωδικό πρόσβασής σας, θα σας ζητηθεί κωδικός ενεργοποίησης, ο οποίος θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμη και αν χάσετε τις πληροφορίες σύνδεσης, ο παραβάτης δεν θα έχει πρόσβαση στον λογαριασμό σας.

Χρειάζομαι; Δεν υπάρχει τίποτα ενδιαφέρον στο λογαριασμό μου Merkandi
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν παραπλανητικά ότι οι εγκληματίες δεν θα ενδιαφέρονται για τους λογαριασμούς τους. Αυτό δεν ισχύει για δύο λόγους:

  1. Εάν είστε έμπορος, ο λογαριασμός σας ενδέχεται να περιέχει ευαίσθητα δεδομένα όπως δεδομένα πελατών και συναλλαγών. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από έναν εγκληματία για την κατάρτιση μιας περαιτέρω επίθεσης ή εκβιασμού. Λάβετε υπόψη ότι τα ισχύοντα πρότυπα GDPR απαιτούν επίσης από κάθε εταιρεία να προστατεύει αυτά τα δεδομένα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
  2. Ο λογαριασμός σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συντονισμένη επίθεση σε άλλα άτομα. Ένας εγκληματίας στον λογαριασμό σας μπορεί να στείλει πληροφορίες και μηνύματα στους πελάτες σας για λογαριασμό σας. Με τον τρόπο αυτό μπορεί, για παράδειγμα, να δημοσιεύσει προσφορές και στη συνέχεια να ζητήσει από τα ενδιαφερόμενα μέρη να καταβάλουν την παραγγελία βάσει του λογαριασμού που έχει παράσχει. Ακόμη και αν δεν εξαπατήσετε ανθρώπους με αυτό τον τρόπο, χάνετε την εικόνα της επιχείρησής σας και μπορεί να προκαλέσετε προβλήματα με το νόμο, επειδή μέχρι το κλείσιμο της υπόθεσης, είστε το άτομο που εξαπάτησε τα χρήματα από τους πελάτες.

Τα δεδομένα μου είχαν κλαπεί, τι πρέπει να κάνω;
Αμέσως αναφέρετε το πρόβλημα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Merkandi, αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού Merkandi και βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις του λογαριασμού δεν έχουν αλλάξει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Εάν χρησιμοποιείτε τον κωδικό πρόσβασης για να έχετε πρόσβαση στο Merkandi και σε άλλα μέρη - αλλάξτε το σε άλλα μέρη.

Σημαντική σημείωση
Η σύνδεση με έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων δεν προστατεύει το σύστημα ως πρόσθετο επίπεδο ασφαλείας, το οποίο αυξάνει την ασφάλεια, αλλά δεν εγγυάται ασφάλεια 100%. Είναι πολύ πιο δύσκολο για τους χάκερς να κλέψουν τα δεδομένα του λογαριασμού σας, αλλά υπάρχουν μέθοδοι ηλεκτρονικού "ψαρέματος" (phishing) όπου κλέβεται και ο κωδικός επιβεβαίωσης, οπότε είναι πάντα απαραίτητο να ελέγξετε τους ιστότοπους στους οποίους συνδέουμε για να ελέγξετε το ηλεκτρονικό ψάρεμα.


Η ομάδα Merkandi εργάζεται συνεχώς για την ασφάλεια των δεδομένων και των χρηστών, εισάγοντας νέα χαρακτηριστικά.

Προσφέροντας το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών είναι μια πολύ καλή επιχειρηματική πρακτική, ειδικά για τους πωλητές. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στη βιομηχανία χονδρικής πώλησης είναι η παραβίαση της απάντησης στα μηνύματα που λαμβάνουν οι αγοραστές / πωλητές.
Το Merkandi είναι μια διεθνής πλατφόρμα στην οποία δίνουμε μεγάλη έμφαση στις σωστές επαφές και τις επιχειρηματικές σχέσεις μεταξύ των χρηστών. Για να εξασφαλίσουμε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, μας ενδιαφέρουν οι δείκτες και τα στατιστικά στοιχεία απόκρισης στα μηνύματα. Επομένως, μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις από εμάς αν ο πίνακας σας περιέχει μηνύματα που δεν έχουν απαντηθεί.


Γιατί το κάνουμε αυτό;

  • Για να σας ειδοποιήσω για μη αναγνωσμένα μηνύματα - μερικές φορές συμβαίνει ότι τα μηνύματα είναι ανεπιθύμητα, παραβλέπονται και δεν θα τα παρατηρήσετε. Βεβαιώνουμε ότι δεν θα σας αποφύγει κανένα μήνυμα.
  • Να σας εκπαιδεύσει σχετικά με τις καλές επιχειρηματικές πρακτικές - πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι η μη απάντηση στα μηνύματα μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιχείρησή τους. Προσπαθούμε να εξηγήσουμε γιατί η απάντηση στα μηνύματα είναι τόσο σημαντική.
  • Για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας - αν δεν απαντήσετε σήμερα, ο χρήστης μπορεί να μην ενδιαφέρεται για την προσφορά σας σε μια εβδομάδα. Πρέπει να εξυπηρετήσετε όλους για να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις.

Γιατί είναι αυτό σημαντικό;
Φανταστείτε να τρέχετε ένα κατάστημα. Ένας πελάτης εισέρχεται σε αυτό και ρωτά μια ερώτηση. Σε πόσες περιπτώσεις αντιμετωπίσατε μια κατάσταση όπου ο πωλητής προσποιείται ότι δεν βλέπει τον πελάτη; Δεν αντιμετωπίσαμε μια τέτοια κατάσταση, οπότε γιατί πρέπει να είναι διαφορετικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εάν ο πελάτης δεν λάβει σήμερα μια απάντηση, τότε την επόμενη φορά μπορεί να μην γράψει καθόλου. Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να γράψετε "δεν με ενδιαφέρει", "όχι, ευχαριστώ", κλπ., Από ό, τι δεν γράφει τίποτα πίσω. Τέτοιες σύντομες πληροφορίες θα σας πάρουν μερικά δευτερόλεπτα, αλλά δεν θα αποθαρρύνουν τον πελάτη σαν καμία απάντηση.
 

Μπορούμε να απαιτήσουμε μια απάντηση;
Δεν μπορούμε, επειδή ο στόχος μας είναι να ενημερώσουμε τους χρήστες και να αυξήσουμε το ποσοστό ανταπόκρισης. Δεν μπορούμε να σας αναγκάσουμε να απαντήσετε, αλλά πάντα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για αναπάντητα μηνύματα. Εάν δεν λάβουμε απάντηση από εσάς, θα σας ζητήσουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αν δεν λάβουμε καμία απάντηση από εσάς μέσα σε δύο εβδομάδες, διατηρούμε το δικαίωμα να απενεργοποιήσουμε την επιλογή του πωλητή στο λογαριασμό σας.

Οι απειλές μέσω διαδικτύου γίνονται ολοένα και πιο συνηθισμένες και οι απάτες ηλεκτρονικού "ψαρέματος" γίνονται όλο και πιο έξυπνες. Ωστόσο, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την ασφάλεια στο διαδίκτυο με λίγους βασικούς κανόνες:

  • Ο Merkandi ποτέ δεν ζητά κωδικό πρόσβασης για το λογαριασμό του χρήστη στην πλατφόρμα ή οποιονδήποτε άλλο κωδικό πρόσβασης για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία.
  • Πάντα βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί στον τομέα merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) και ότι η σελίδα σύνδεσης είναι εξασφαλισμένη με πιστοποιητικό.
  • Ελέγχετε πάντα ότι το μήνυμα που λάβατε αποστέλλεται από τον σωστό τομέα merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr, κλπ.). Ποτέ δεν στέλνουμε μηνύματα από άλλες διευθύνσεις.
  • Σε περίπτωση αμφιβολιών σχετικά με τη γνησιότητα του ληφθέντος μηνύματος, επικοινωνήστε αμέσως με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών. Εάν είναι δυνατόν, στείλτε μας το ληφθέν μήνυμα στο [email protected] για επαλήθευση.
  • Αν είστε θύμα ηλεκτρονικού "ψαρέματος" (phishing), παρακαλούμε να το αναφέρετε αμέσως στην ομάδα μας.

Τι είναι το phishing και πώς λειτουργεί;
Το ηλεκτρονικό "ψάρεμα" (phishing) είναι μια απόπειρα να κλέψει τα δεδομένα κάποιου, όπου ένας εγκληματίας μιμείται μια εταιρεία ή άλλο πρόσωπο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, τα απεσταλμένα μηνύματα περιέχουν συνήθως πληροφορίες σχετικά με το κλείδωμα λογαριασμού, την απενεργοποίηση ορισμένων λειτουργιών, τη μη καταβολή της παραγγελίας κλπ. Και έναν σύνδεσμο για την εκτέλεση μιας ζητούμενης ενέργειας. Αυτός ο σύνδεσμος συνήθως οδηγεί σε μια σελίδα που είναι ίδια με την αρχική, αλλά στην πραγματικότητα είναι μόνο ένα αντίγραφο της σε μια εντελώς διαφορετική διεύθυνση. Αυτός ο ιστότοπος συνήθως απαιτεί να συνδεθούμε, από τον οποίο τα δεδομένα πηγαίνουν στον παραμονητή. Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας σελίδας είναι παρακάτω:

Πώς να αποτρέψετε αυτό;
Ελέγξτε τον τομέα. Αν ο τομέας διαφέρει από τους τομείς Merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com, κλπ.), Μην συνδεθείτε!
Ελέγξτε εάν η σύνδεση στον ιστότοπο είναι κρυπτογραφημένη - πρέπει να υπάρχει ένα λουκέτο με έγκυρο πιστοποιητικό στην αριστερή πλευρά της διεύθυνσης URL. Εάν το πρόγραμμα περιήγησης σας ενημερώνει ότι ο ιστότοπος δεν είναι ασφαλής - μην συνδεθείτε!


Έδωσα τα στοιχεία σύνδεσης σε έναν ψεύτικο ιστότοπο, τι πρέπει να κάνω;

  • Επικοινωνήστε αμέσως με την Εξυπηρέτηση Πελατών για βοήθεια. Συγχρόνως σας συνιστούμε να κάνετε τα εξής:
  • Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό Merkandi.
  • Σε περίπτωση που χρησιμοποιούσατε τον ίδιο κωδικό σε άλλες πύλες ή ιστότοπους, σας συνιστούμε να το αλλάξετε επίσης.
  • Αποσυνδεθείτε από άλλες συνεδρίες σε άλλες συσκευές.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός πιθανών πελατών, όλες οι προσφορές που δημοσιεύονται στο Merkandi μεταφράζονται αυτόματα. Η λειτουργία είναι απλή: δημοσιεύοντας τις προσφορές, ο πωλητής ολοκληρώνει τις περιγραφές στις γλώσσες στις οποίες είναι σε θέση να το κάνει, ενώ για όλες τις άλλες γλώσσες οι μεταφράσεις ολοκληρώνονται αυτόματα εντός 24 ωρών.

 

Αυτόματη ακύρωση μετάφρασης

Παρουσιάσαμε αυτήν τη λειτουργικότητα λόγω των πολυάριθμων αιτημάτων και ερωτήσεων των χρηστών. Επομένως, εάν είστε πωλητής Merkandi και για οποιονδήποτε λόγο δεν θέλετε οι προσφορές σας να δημοσιεύονται αυτόματα σε άλλες γλώσσες, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να απενεργοποιήσετε την αυτόματη μετάφραση των προσφορών. Εάν είναι μόνο μία προσφορά, απλώς επιλέξτε το πεδίο επεξεργασίας στη λίστα προσφορών και καταργήστε τον τίτλο, την περιγραφή και τις ετικέτες από τη γλώσσα που θέλετε να διαγράψετε. Μετά την αποθήκευση των αλλαγών, η αυτόματη μετάφραση θα ακυρωθεί.

 

Πλεονεκτήματα της αυτόματης μετάφρασης προσφορών

Με την πάροδο του χρόνου, οι συναλλαγές γίνονται ευκολότερες. Το εμπόριο με άλλες χώρες, ιδίως εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει γίνει εξαιρετικά απλό. Επομένως, για να ικανοποιήσουμε τους αγοραστές που αναζητούν αγαθά ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσης και για να υποστηρίξουμε τους πωλητές που αναζητούν νέες αγορές, δημιουργήσαμε τη δυνατότητα αυτόματης μετάφρασης των προσφορών. Οι προσφορές μεταφράζονται χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η Μετάφραση Google, το Yandex και το DeepL για να εγγυηθούν την καλύτερη ποιότητα και τα καλύτερα αποτελέσματα.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Εγγραφείτε στο ΔΩΡΕΑΝ Ενημερωτικό Δελτίο - μείνετε ενημερωμένοι!

Μην χάσετε τις καθημερινές πληροφορίες για νέα προϊόντα και νέα στο Merkandi. Για να ξεκινήσετε, λάβετε έναν κωδικό έκπτωσης κατά την εγγραφή.