FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για 1 χρόνο ΕΓΓΡΑΦΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
20 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων

Οι καλύτερες προσφορές από 150 χώρες

Πάνω από 100 000 ικανοποιημένοι χρήστες

Προσφέρει φθηνότερα έως και το 90% της τιμής εκκίνησης

Άμεση επαφή με μεταπωλητές και χονδρεμπόρους

Βοήθεια και συμβουλές

Δημοφιλή θέματα

Χονδρέμποροι, οι κατασκευαστές και οι διανομείς, που είναι η αναζήτηση νέων αγορών για τα προϊόντα τους, είναι σε θέση να λίστα με τους Merkandi μετά την αγορά του PREMIUM μέλη και την ολοκλήρωση της διαδικασίας επαλήθευσης. Ωστόσο, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο από Merkandi λογαριασμό, θα πρέπει να ακολουθήστε τις συμβουλές από κάτω.>

1. Συμπληρώστε το προφίλ Σας και να κρατήσει up-to-ημερομηνία - το προφίλ της εταιρείας Σας στο Merkandi είναι στη διάθεση κάθε αγοραστή στην πλατφόρμα, έτσι Θα πρέπει να τους παρέχουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με Το χονδρικό εμπόριο, και τα προϊόντα Που προσφέρουν για πώληση. Βασικά, παρακαλώ κρατήστε τα στοιχεία επικοινωνίας Σας up-to-ημερομηνία, για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα με την επικοινωνία μαζί Σας. Για να το κάνετε αυτό, απλά προσθέστε τους αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ονόματα και επώνυμα και τις γλώσσες των μελών του τμήματος πωλήσεων. Παρακαλώ μην ξεχάσετε να προσθέσετε γλώσσες για να επικοινωνούν μαζί τους. Το επόμενο πράγμα είναι η φυσική διεύθυνση της εγκαταστάσεις, όπως αίθουσα εκθέσεως, ή μια αποθήκη, και μια διεύθυνση url της ιστοσελίδα Σας. Μια άλλη σημαντική πληροφορία είναι επιλογές πληρωμής και τις επιλογές παράδοσης, η οποία μπορεί να βρεθεί εντός &ldquo? Πληροφορίες σχετικά με τη χονδρική&rdquo? τμήμα του λογαριασμού Σας. Παρακαλώ επιλέξτε τις επιλογές πληρωμής και παράδοσης επιλογές που είναι διαθέσιμες για τους αγοραστές και για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με αυτές, χρησιμοποιήστε τα πεδία κειμένου με τίτλο &ldquo? Πρόσθετες πληροφορίες&rdquo?. Τέλος, συνιστάται να περιγράψει την εταιρεία Σας και τα προϊόντα Που πουλάτε.

2. Λίστα με τις νέες προσφορές τακτικά, να κρατήσει τα προηγούμενα up-to-ημερομηνία - συνιστάται ιδιαίτερα να λίστα προσφέρει όσο το δυνατόν συχνότερα. Οι περισσότερες προσφορές θα λίστα, οι περισσότεροι αγοραστές θα επικοινωνήσει μαζί Σας. Εκτός αυτού, κάθε Σας προσφέρει εντός καθημερινή μας newsletter με τα νέα προϊόντα, έτσι ώστε η πιο τακτική Που είστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση από τις προσφορές Σας θα είναι. Επίσης, μην ξεχνάτε σχετικά με τις προηγούμενες προσφορές, και να ενημερώσετε τους κάθε φορά που κάτι αλλάζει (δηλαδή τιμή, επιλογές πληρωμής, ή το ελάχιστο να το αγοράσετε).

3. Προετοιμασία καλές περιγραφές, να προσθέσετε εικόνες - πριν από έναν αγοραστή, θα επισκεφθεί το προφίλ Σας, θα δείτε μερικές από τις προσφορές Σας. Λόγω του ότι, Θα πρέπει να πάρετε μια στιγμή για να δημιουργήσετε μια καλή και αξιόπιστη περιγραφή του προϊόντος Σας. Εισάγετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη χονδρική πολλά, και don&rsquo? t πρέπει να φοβόμαστε να αναφέρω κάποιες ατέλειες. Μετά από όλα, εκτός από τους αγοραστές της A-Ware αγαθών, υπάρχουν B-Ware, C-Ware και Retour-Ware αγοραστές. Επίσης, αποφύγετε τις γενικές δηλώσεις, τόσο ο τίτλος και η περιγραφή της προσφοράς. Είναι συγκεκριμένη και αξιόπιστη, ενώ περιγράφει προϊόντα, χρησιμοποιήστε τα ονόματα των μάρκες ή μοντέλα, παρέχουν στους αγοραστές με τις βασικές προδιαγραφές των μετοχών Σας για την πώληση, όλες τις σημαντικές πληροφορίες (π. χ λείπει κουτιά, γρατσουνιές ή dents). Ένας καλός τίτλος και περιγραφή θα πρέπει να αναφέρω, επίσης, το είδος των μετοχών για την πώληση, όπως η εκκαθάριση απόθεμα, πλεόνασμα, πρώην μίσθωσης προϊόντα κ. λπ. Ένα άλλο σημαντικό πράγμα είναι να ανεβάσετε τις αυθεντικές εικόνες της χονδρικής πολλά, όποτε είναι δυνατόν. Οι αυθεντικές φωτογραφίες όχι μόνο φαίνονται καλύτερα, αλλά επίσης να αποδείξει ότι πράγματι το δικό του απόθεμα, και αυτό είναι πολύ σημαντικό γεγονός για τους περισσότερους από τους αγοραστές.
 

4. Προσθέστε Το προσφέρει και σε άλλες γλώσσες- αν γνωρίζετε άλλες γλώσσες, οι οποίες υποστηρίζονται στο Merkandi, τότε Θα πρέπει να μεταφράσει Σας προσφέρει αυτές τις γλώσσες. Αυτό θα αυξήσει ιδιαίτερα τον αριθμό των πιθανών αγοραστών για τα προϊόντα Σας. Αν δεν ξέρετε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα που χρησιμοποιείται στο Merkandi, τότε Μπορείτε να δοκιμάσετε να μεταφράσει τις προσφορές Σας χρησιμοποιώντας το Google, Yandex, το Bing ή το Yahoo.
 

 

Για να προσθέσετε μια προσφορά, πρέπει να είστε PREMIUM μέλος του Merkandi και να επαληθεύσετε την εταιρεία σας μαζί μας. Για να ξεκινήσετε την επαλήθευση, απλώς ανεβάστε τα απαιτούμενα έγγραφα στον λογαριασμό του χρήστη σας ή στείλτε τα μέσω email. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης με θετικό αποτέλεσμα, θα έχετε ενεργοποιήσει τις επιλογές πώλησης και θα μπορείτε να αναφέρετε απεριόριστο αριθμό προσφορών στο Merkandi. Μην ξεχνάτε ότι είναι μία από τις δυνατότητες του λογαριασμού σας, οπότε όταν λήξει ο λογαριασμός του χρήστη σας, δεν θα έχετε πλέον την επιλογή καταχώρισης προϊόντων στον ιστότοπο.

Για να προσθέσετε μια προσφορά, συνδεθείτε πρώτα στον λογαριασμό σας στο Merkandi. Εάν είστε ήδη εκεί, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη προσφοράς" για να ξεκινήσετε. Εναλλακτικά, απλώς μεταβείτε στην ενότητα "Οι προσφορές μου". Εδώ, θα βρείτε πάντα όλες τις προσφορές σας και για να προσθέσετε μια νέα, απλώς κάντε κλικ στο "Προσθήκη προσφοράς". Υπάρχουν τα ακόλουθα βήματα για την προσθήκη μιας νέας προσφοράς:

1 - Βασικές πληροφορίες

2 - Διάρκεια

3 - Παραγγελία

4 - Περιγραφή

5 - Πληρωμή και παράδοση

6 - Εικόνες

7 - Πολυμέσα και αρχεία

 

1. Βασικές πληροφορίες

Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει τις βασικές πληροφορίες για το προϊόν σας. Αρχικά, θα πρέπει να επιλέξετε την κατάλληλη κατηγορία και υποκατηγορία για την παρτίδα χονδρικής σας, μια κατηγορία αντικειμένων (νέα, μεταχειρισμένα, ανακαινισμένα, κατεστραμμένα, μη δοκιμασμένα, εκκαθάριση) και μια χώρα όπου βρίσκεται το απόθεμα. Αυτή η ενότητα περιλαμβάνει επίσης αναγνωριστικό προϊόντος (προαιρετικό, που ορίσατε από εσάς), EAN, TARIC και επωνυμία.

Όλα τα απαιτούμενα πεδία επισημαίνονται με * (αστερίσκο).

2. Διάρκεια

Ορίστε τη διάρκεια της προσφοράς σας. Μπορείτε να ορίσετε μια επιλογή από τη λίστα ή να ορίσετε τη δική σας ημερομηνία. Μόλις περάσει η ημερομηνία, η προσφορά σας θα αλλάξει την κατάστασή της σε "αρχειοθέτηση". Για να το ενεργοποιήσετε ξανά, θα πρέπει να κάνετε κλικ στην επιλογή "Ενεργοποίηση" στη λίστα των προσφορών σας.

3. Παραγγελία

Λεπτομερείς πληροφορίες για τα προϊόντα προς πώληση, συμπεριλαμβανομένης της ελάχιστης παραγγελίας, της συνολικής ποσότητας, των μονάδων μέτρησης, των τιμών. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένα από τα πεδία θα αλλάξουν για ορισμένες ρυθμίσεις (δηλ. Εάν ορίσετε την "τιμή ανά αίτημα", δεν θα μπορείτε να συμπληρώσετε τα πεδία που σχετίζονται με την τιμή).

4. Περιγραφή

Εδώ, θα μπορείτε να εισαγάγετε τον τίτλο, την περιγραφή και τις λέξεις-κλειδιά για την προσφορά σας. Εάν θέλετε να αναφέρετε αυτήν την προσφορά σε άλλες διαθέσιμες γλώσσες στο Merkandi, απλώς μεταβείτε μεταξύ τους στην κορυφή αυτού του βήματος και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τον τίτλο, την περιγραφή και τις λέξεις-κλειδιά, μεταφρασμένες στις γλώσσες που επιλέγετε. Μην αναφέρετε την προσφορά σας σε άλλες γλώσσες, εάν δεν μπορείτε να τη μεταφράσετε σε αυτές τις γλώσσες. Επίσης, θυμηθείτε ότι η προσφορά δεν μπορεί να περιλαμβάνει καμία από τις πληροφορίες της εταιρείας σας. Όλα τα πεδία σε αυτό το βήμα, προορίζονται για πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας και όχι για την εταιρεία σας.

5. Πληρωμή και παράδοση

Ορίστε τις επιλογές πληρωμής και τις διαθέσιμες επιλογές παράδοσης για την προσφορά σας. Παρόλο που αυτά τα πεδία δεν απαιτούνται, πρέπει να τα συμπληρώσετε, επειδή είναι πολύ σημαντικές πληροφορίες για όλους τους πιθανούς αγοραστές. Απλώς θυμηθείτε, ότι αν έχετε ήδη ορίσει τις επιλογές πληρωμής και τις επιλογές παράδοσης στην ενότητα "Δεδομένα χονδρέμπορου", μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα, επειδή οι αγοραστές θα βλέπουν τις ρυθμίσεις σας από εκεί.

6. Εικόνες

Η πρώτη εικόνα που θα προσθέσετε θα γίνει η κύρια εικόνα της προσφοράς σας ανά προεπιλογή. Για να το αλλάξετε, απλώς μετακινήστε το προς τα δεξιά, για να το αντικαταστήσετε με άλλο. Μπορείτε να ανεβάσετε έως και 7 εικόνες (αρχεία JPG, JPEG, GIF, PNG, μέγιστο μέγεθος 3MB)

7. Μέσα και προσάρτηση

Μπορείτε να προσθέσετε 1 αρχείο ως συνημμένο για την προσφορά σας, δηλαδή τιμοκατάλογο ή δήλωση, αποθηκευμένο ως PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Μέγιστη. μέγεθος 5MB. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μια διεύθυνση url ενός αρχείου βίντεο από το Youtube ή το Vimeo.

Μόλις ολοκληρωθούν όλα τα απαιτούμενα πεδία, μπορείτε να το αποθηκεύσετε ως πρόχειρο για να το υποβάλετε αργότερα ή να το υποβάλετε τώρα και να μεταβείτε στις επιλογές διαφήμισης

Μπορείτε να αυξήσετε την έκθεση της προσφοράς σας, επιλέγοντας τις ακόλουθες επιλογές διαφήμισης:

  • Η καλύτερη προσφορά της εβδομάδας για το Merkandi
  • Κορυφαίες προσφορές στο Merkandi
  • Επισημάνετε τη λίστα προσφορών του Merkandi
  • Κορυφαία προσφορά στην υποκατηγορία
  • Επισήμανση στην υποκατηγορία

Θυμηθείτε, ότι οι τιμές αναφέρονται σε μια έκδοση γλώσσας της προσφοράς σας. Αν και αυτό το βήμα δεν απαιτείται για την προσθήκη μιας προσφοράς, οι επιλογές διαφήμισης βελτιώνουν πάντα την προβολή της προσφοράς εντός του Merkandi.

Η πλατφόρμα Merkandi σας προσφέρει τη δυνατότητα να δημοσιεύσετε απεριόριστο αριθμό προσφορών. Η συμπερίληψη των προσφορών σας προσφέρει στους πιθανούς πελάτες την ευκαιρία να γνωρίσουν την ποικιλία των αποθεμάτων σας και τα μεμονωμένα προϊόντα και τους όρους αγοράς. Με μια λέξη, η προσθήκη προσφορών είναι μια μορφή διαφήμισης: η φωτογραφία και η περιγραφή της προσφοράς μπορούν να εμφανίζονται σε ιστότοπους Merkandi σε όλες τις γλωσσικές τους εκδόσεις (θα πρέπει να τις μεταφράσουμε) και να προκαλούν το ενδιαφέρον όχι μόνο των χρηστών μας, αλλά ακόμα και από ανθρώπους που δεν έχουν ακόμη, αλλά έχουν έρθει στην ιστοσελίδα Merkandi σε αναζήτηση ενός συγκεκριμένου είδους αγαθών. Για να αυξήσετε περαιτέρω την πιθανότητα ότι η προσφορά σας θα προκαλέσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, μετά την αγορά της επιλεγμένης μορφής προώθησης θα διακρίνεται κατάλληλα στον ιστότοπο. Από αυτή την άποψη, μπορείτε να επιλέξετε από τις ακόλουθες μορφές προώθησης:

  • Χτύπημα της εβδομάδας στο Merkandi - σύμφωνα με την ανάλυσή μας, είναι η πιο αποτελεσματική διαφήμιση στο Merkandi, που εμφανίζεται σε μεγάλη μορφή στην αρχική σελίδα για 7 ημέρες.
  • Κορυφή προσφοράς σε επιλεγμένη κατηγορία - μια μορφή διάκρισης μιας προσφοράς (περιστρεφόμενη) στη σελίδα της κατηγορίας της (η προσφορά εμφανίζεται πάντα πριν από τη λίστα με άλλες διαφημίσεις) για 14 ημέρες.
  • Η διάκριση σε μια επιλεγμένη κατηγορία - σας επιτρέπει να διακρίνετε τη δική σας στην κορυφή των προσφορών σε μια επιλεγμένη κατηγορία για 14 ημέρες.
  • Διάκριση στο Merkandi - μια μορφή διαφήμισης που διακρίνει τις κίτρινες προσφορές σε μια δεδομένη κατηγορία. Ενεργό για 30 ημέρες.

 
Επιπλέον, στην πλατφόρμα Merkandi προσφέρουμε τρία προωθητικά πακέτα, τα οποία επιτρέπουν σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος:

  • Το πακέτο MINI - περιλαμβάνει μια διάκριση για το Merkandi και μια διάκριση σε μια επιλεγμένη κατηγορία. Επιλέγοντας αυτή την επιλογή, εξοικονομείτε 10%.
  • Πακέτο MIDI - περιλαμβάνει διάκριση για το Merkandi και κορυφαία κορυφαία προσφορά στην επιλεγμένη κατηγορία. Επιλέγοντας αυτή την επιλογή, εξοικονομείτε 20%. Είναι επίσης το πακέτο που επιλέγουν οι πελάτες μας.
  • MAXI - περιλαμβάνει το HIT της εβδομάδας στο Merkandi, μια διάκριση για το Merkandi και την κορυφαία προσφορά στην επιλεγμένη κατηγορία. Επιλέγοντας αυτή την επιλογή, εξοικονομείτε έως και 30%.

Τα προσφερόμενα πακέτα είναι ενεργά για την ίδια περίοδο που οι μεμονωμένες προσφορές αγοράζονται ξεχωριστά για κάθε προσφορά.

Αλλά αυτό δεν είναι όλα. Τα διαφημιστικά πακέτα εξοικονομούν έως και 30% και τα χρήματα που εξοικονομούνται κατ 'αυτόν τον τρόπο μπορούν να αυξηθούν περαιτέρω κατά 30%, πληρώνοντας μέσω σημείων. Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφτείτε: FAQ - Ποια είναι τα σημεία Merkandi και ποια είναι αυτά;

Όπως γνωρίζετε, Merkandi είναι μια πολύγλωσση πλατφόρμα συναλλαγών. Κάθε χονδρέμπορος είναι σε θέση να λίστα του προσφέρει σε όλες τις εκδόσεις γλώσσας των Merkandi, αλλά για να γίνει αυτό, θα πρέπει να τα μεταφράσει πρώτα. Αν η προσφορά δεν θα πρέπει να μεταφραστεί στη γλώσσα που αντιστοιχεί με το συγκεκριμένο έκδοση του Merkandi, τότε θα πρέπει να αποκλειστεί (περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κλείδωμα που προσφέρει: πατήστε εδώ).>


την Ποιότητα και την χρηστικότητα των κάθε μία από τις εκδόσεις γλώσσας των Merkandi, συμπεριλαμβανομένης της γλωσσικής συμμόρφωσης, είναι τα πιο σημαντικά πράγματα για μας. Μετά από όλα, αν ένας αγοραστής επισκέψεις δηλαδή αγγλική έκδοση της πλατφόρμας, αυτός ή αυτή περιμένει όλες οι προσφορές να είναι στην αγγλική γλώσσα. Προφανώς, αυτό ισχύει για όλες τις άλλες εκδόσεις γλώσσας των Merkandi.

Ένας από τους πιο σημαντικούς κανόνες στο Merkandi, είναι η γλώσσα της συμμόρφωσης. Αυτό σημαίνει, ότι όλες οι προσφορές κατά την συγκεκριμένη γλώσσα έκδοση της πλατφόρμας πρέπει να είναι διαθέσιμο σε αυτή τη γλώσσα (μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό).>

Η γλώσσα συμμόρφωση είναι ένας από τους βασικούς κανόνες στο Merkandi. Για να προσθέσετε προσφορά εντός της συγκεκριμένης γλώσσας έκδοση του Merkandi, χονδρέμπορος έχει να προετοιμάσει στη συγκεκριμένη γλώσσα. Αν ένας χονδρέμπορος δεν ξέρω τη συγκεκριμένη ξένη γλώσσα, αυτός ή αυτή μπορεί να χρησιμοποιήσει μια λειτουργία "μετάφραση" του Google, Yandex ή το Bing. Ακόμα, αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε μία από αυτές τις επιλογές για να μεταφράσει την προσφορά Σας στον κατάλογο και σε άλλες εκδόσεις γλώσσας των Merkandi, παρακαλώ μην ξεχάστε για τα ακόλουθα:

  1. διορθώστε το αρχικό κείμενο, και βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν ορθογραφικά λάθη, λείπουν τα διαστήματα μεταξύ των λέξεων, ή οποιαδήποτε άλλα λάθη, επειδή κανένα από τα μεταφράσει featureas θα είναι σε θέση να μεταφράσει λέξεις;>
  2. χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα, αποφύγετε τις σύνθετες προτάσεις;>
  3. Αν είναι να αναφερθούν ορισμένες μάρκες&rsquo? ονόματα ή τα κύρια ονόματα μέσα στο κείμενο, παρακαλούμε να ελέγξετε τους. Η brands&rsquo? ονόματα ή τα ονόματα προϊόντων που μπορεί να μεταφραστεί πολύ, ειδικά αν περιλαμβάνουν κοινές λέξεις, δηλαδή Πάντα, Red Bull, Head & τους Ώμους, Hello Kitty. >
  4. αποφύγετε ακρωνύμια και συντομογραφίες;
  5. αντί για επικόλληση όλο το κείμενο, παρακαλώ να το μεταφράσει πρόταση με πρόταση. Αυτό θα βελτιώσει την τελική ποιότητα της μετάφρασης.
  6. Για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε τα αγγλικά ως πρώτη γλώσσα για τη μετάφραση, ακόμη και αν δεν είναι η πρώτη γλώσσα Σας.

 Μια λίστα με τα πιο δημοφιλή μετάφραση χαρακτηριστικά:

  1. το Google Translate:> https://translate.google.com/>
  2. Bing Μεταφραστής:> http://www.bing.com/translator/>
  3. Yandex.Μετάφραση:> https://translate.yandex.com/>

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να βρείτε ότι κάποια από τις προσφορές αποκλείονται. Παρακάτω θα βρείτε 3 βασικοί λόγοι για αυτό:

  1. στοιχεία Επικοινωνίας στην προσφορά - δεν επιτρέπεται να αποκαλύπτουν τα στοιχεία επικοινωνίας Σας προσφέρει, να ανεβάσει αρχεία και εικόνες, συμπεριλαμβανομένων υδατογραφήματα στις εικόνες. Αυτό ισχύει για οποιαδήποτε πληροφορία, που θα βοηθήσει στην επικοινωνία μας με τους ανθρώπους, που δεν έχουν τους λογαριασμούς των χρηστών στο Merkandi. Είναι απλά ενάντια στους κανόνες και μπορεί να οδηγήσει με εμποδίζοντας την προσφορά.>
  2. Η προσφορά δεν έχει μεταφραστεί - Έχετε τη δυνατότητα να λίστα Σας προσφέρει σε όλες τις εκδόσεις γλώσσας των Merkandi, αλλά Θα πρέπει να τα μεταφράσει πρώτα. Η γλώσσα που χρησιμοποιείται για την περιγραφή των προϊόντων πρέπει να είναι συνεκτική με την ιδιαίτερη γλώσσα των Merkandi.>
  3. Η προσφορά είναι ένα duplicate - η συγκεκριμένη προσφορά μπορεί να αναφέρονται μόνο μια φορά. Αν θα θέλατε να λίστα δηλαδή παρόμοιο προϊόν ή σε απόθεμα, τότε η νέα προσφορά πρέπει να έχετε&rsquo? s το μοναδικό τίτλο και την περιγραφή. Δεν επιτρέπεται να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τον τίτλο και την περιγραφή, και στη συνέχεια λίστα αυτή η προσφορά ως μια νέα, διαφορετική. Αυτό ισχύει και για ελαφρώς τροποποιημένο προσφέρει. Προσθέτοντας μερικά λόγια για την περιγραφή, δηλαδή αύξων αριθμός της προσφοράς&rsquo? s τίτλος δεν είναι αρκετά για να λίστα - ως ένα νέο, δίπλα στο προηγούμενο. Παρακαλούμε να θυμάστε ότι θα το μπλοκ διπλότυπο προσφέρει αμέσως.>

φυσικά, προσπαθούμε πάντα να επικοινωνήσετε με τα μέλη μας, και να τους ζητήσει να τροποποιήσει τις προσφορές τους, να έχουν εισαχθεί στο δικτυακό τόπο. Πάντα προσπαθούμε να βρούμε την πιο κατάλληλη λύση των προβλημάτων, όπως αυτά.

 

πώληση ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : 
 
1. Το δικαίωμα πώλησης το έχουν μόνο οι χρήστες PREMIUM που είναι επιχειρηματίες. Ξεκινάει όταν στέλνετε έγγραφα το μητρώο της εταιρείας σας χωρίς επιπλέον χρέωση. 
 
2. Η περίοδος κατά την οποία είναι δυνατόν να δημοσιεύσετε τα δικά σας προϊόντα είναι στενά συνδεδεμένη με την περίοδο της πρόσβασης σε ένα PREMIUM λογαριασμό.
 
3. Δεν μπορείτε να διεκδικήσετε τη δυνατότητα να δημοσιεύσετε τις πρόσφορες, επειδή Merkandi  μπορεί  να αποκλείσει τον πελάτη κατά τη διάρκεια της εγγραφής σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της εγγραφής και παγιου, για παράδειγμα, για λόγους ασφαλείας και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία. ( Σύμφωνα με την § 2, σ. 5 αποδεκτές στην εγγραφή προϋποθέσεις της σύμβασης και τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις).
Κανόνες προσθήκης  των προσφορών :
 
1. Στο περιεχόμενο των προσφορών, καθώς και στις φωτογραφίες και στα παραρτήματα δεν μπορούν να υποβληθούν στοιχεία επικοινωνίας, ή το όνομα της εταιρείας. Απαγορεύεται επίσης να τοποθετήσετε τα προσωπικά δεδομένα και άλλες πληροφορίες που  οδηγούν στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Δεν δεχόμαστε τα υδατογραφήματα σε εικόνες που περιέχουν πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία.
 
2. Δεχόμαστε μόνο προσφορές χονδρικής για προϊόντα  από κατασχέσεις, εκκαθάριση εταιριών, πλεονασματική παραγωγή και επιστροφές καταστημάτων, κλπ. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε προσφορές λιανικής χωρίς προειδοποίηση.
 
3. Δεν επιτρέπουμε προσφορές αγαθών που είναι εισαγόμενα από χώρες της Ασίας. Διατηρούμε το δικαίωμα της διαγραφής τέτοιων προσφορών χωρίς προειδοποίηση.
 
4. Την ομάδα προϊόντων (Α - Ware, B - Ware, C - Ware, Retour - Ware) θα πρέπει να χορηγείται μόνο με βάση την περιγραφής που διατίθενται στην Merkandi :  http://merkandi.gr/info/retour/id,9/
 
5. Μπορείτε να δημοσιεύσετε προσφορές σε κάθε μία από τις διαθέσιμες γλώσσες στην Merkandi . Στην περίπτωση αυτή, το περιεχόμενο της προσφοράς πρέπει να μεταφραστεί στη γλώσσα ή τις γλώσσες στις οποίες θέλετε η προσφορά να δημοσιευτεί.
 
6. Заборонено розміщувати дубльовані пропозиції. За допомогою дубліката також розуміється, що пропозиція додана заново з тим самим змістом, що і попередня. Такі пропозиції будуть заблоковані. Зміни до пропозицій слід внести, редагуючи їх.
 
7. Απαγορεύεται η προσθήκη προσφορών αγοράς και υπηρεσιών. Οι προσφορές αγοράς μπορούν να δημοσιευθούν μόνο στην ειδική ενότητα. Οι προσφορές αυτές θα αφαιρεθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση
 
8. Απαγορεύεται η δημοσίευση στο Merkandi:
  • Προσφορές σχετικά με τσιγάρα και ηλεκτρονικά τσιγάρα και προϊόντα καπνού 
  • Προσφορές σχετικά με προϊόντα CBD
  • Προσφορές αλκοόλ
  • Προσφορές προϊόντων διατροφής που είναι ληγμένα ή ακατάλληλα για κατανάλωση.
  • Προσφορές για καλλυντικά προϊόντα που έχουν λήξει
  • Προσφορές πυροβόλων όπλων, πυρομαχικών
 
Σε περίπτωση δημοσίευσης προσφορών για τα προαναφερόμενα προϊόντα, αυτά θα αφαιρούνται αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
 
9. Η Merkandi διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει ή να μειώσει τη θέση των προσφορών που περιλαμβάνουν λάθη γλωσσικής λάμψης ή έχουν κακές πληροφορίες.
 
10. Εξαιρείται η αξίωση για τη δημοσίευση προσφοράς στην πλατφόρμα Merkandi.
 
11. Η Merkandi διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει τις προσφορές του χρήστη και να αποκλείσει την πρόσβαση στον Λογαριασμό του πωλητή ανά πάσα στιγμή, χωρίς να δώσει κανένα λόγο.

Στο Merkandi, κάθε μέρα η ομάδα ειδικών μας φροντίζει για την πώληση και τη δημοτικότητα των προσφορών σας. Χάρη σε αυτό, οι προσφορές σας λαμβάνουν περισσότερους επισκέπτες και έχουν ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια στους δυνητικούς πελάτες.


Τι ακριβώς κάνουμε κατά την επεξεργασία των προσφορών σας;

  • Βελτίωση του τίτλου και της περιγραφής - βελτιώνουμε το περιεχόμενο της προσφοράς σας έτσι ώστε να περιέχει περισσότερες λέξεις-κλειδιά ώστε οι αγοραστές να μπορούν να βρουν τα προϊόντα που πωλούν. Αυτή η ενέργεια αποσκοπεί επίσης στη διόρθωση του περιεχομένου όσον αφορά την ορθογραφία, τη γραμματική, τη διάταξη κειμένου κλπ.
  • Συμπλήρωση εμπορικού σήματος - εάν πωλείτε επώνυμο προϊόν, πρέπει να συμπληρωθεί το πεδίο Brand. Έτσι, η προσφορά σας θα εμφανίζεται στη λίστα προσφορών που περιέχουν προϊόντα συγκεκριμένων σημάτων, αυξάνοντας έτσι την εμβέλειά σας.
  • Προσθήκη / βελτίωση της κατηγορίας - η λανθασμένη κατηγορία μειώνει σημαντικά την προβολή της πρότασης. Στην περίπτωση προσφορών που περιέχουν διαφορετικά προϊόντα (λεγόμενα μίγματα), η προσθήκη τους σε πολλές κατηγορίες αυξάνει την εμβέλειά τους. Μπορείτε να προσθέσετε έως και 3 κατηγορίες σε κάθε προσφορά!
  • Άλλες δευτερεύουσες διορθώσεις - για παράδειγμα, έλλειψη πληροφοριών μάρκας, ελλιπείς πληροφορίες για τα προϊόντα, σημαντικά προβλήματα για τους αγοραστές.

Οι παραπάνω αλλαγές στοχεύουν στην προσέγγιση της πλειοψηφίας των πιθανών πελατών, αυξάνοντας την αξιοπιστία της επιχείρησής σας μέσα από επαγγελματικά προσαρμοσμένες προσφορές και καθιστώντας τα προϊόντα που προσφέρετε ακόμα πιο ελκυστικά στους επισκέπτες.


Πώς αναγνωρίζετε τις παραπομπές;
Στη λίστα προσφορών, δίπλα στην κατάσταση της προσφοράς (Ενεργό, Αρχειοθετημένο, Σχέδιο) εμφανίζεται ένα μικρό "M", το οποίο σημαίνει ότι η συγκεκριμένη προσφορά έχει επεξεργαστεί στη γλωσσική έκδοση αυτής της σελίδας Merkandi που βρίσκεστε αυτήν τη στιγμή. Επιπλέον, εάν επιλέξετε την συγκεκριμένη προσφορά και αλλάξετε μεμονωμένες μεταφράσεις, θα δείτε το αντίστοιχο μήνυμα για τις εκδόσεις γλώσσας στις οποίες έχει γίνει επεξεργασία της προσφοράς.


Εάν θέλετε να επεξεργαστείτε την προσφορά που επεξεργάζεται η ομάδα μας, αλλάξτε μόνο τα πιο σημαντικά μέρη της προσφοράς, όπως η τιμή, η ποσότητα, ο χρόνος παράδοσης κ.λπ. - μην δημοσιεύετε το περιεχόμενο που αναφέρατε προηγουμένως. Μερικοί πωλητές αντιγράφουν το δικό τους πρότυπο με τα σφάλματα κατά την ενημέρωση του περιεχομένου των διαφημίσεών τους, γεγονός που καταστρέφει την προσπάθεια και το συντακτικό έργο της ομάδας μας και μειώνει την προσφορά των προσφορών τους. Σας παρακαλούμε να εμπιστευτείτε τους ειδικούς - μπορούμε να δημιουργήσουμε τις προσφορές έτσι ώστε να παράγουν γρήγορα τις πωλήσεις.


Η προσφορά μου δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία - γιατί;
Η ομάδα μας μετριάζει τακτικά τις προσφορές, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού διαφημίσεων δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε όλες τις προσφορές. Συνεπώς, συμβαίνει ότι η συγκεκριμένη προσφορά έχει εκδοθεί μόνο στις επιλεγμένες γλώσσες. Ωστόσο, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την τακτική επίλυση αυτών των ελλείψεων.


Μπορώ να υποβάλω αίτηση σχετικά με την επεξεργασία της προσφοράς μου;
Αν στείλετε ένα τέτοιο αίτημα στην ομάδα μας, θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να βελτιώσουμε γρήγορα την προσφορά σας. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι κάθε εφαρμογή θα επισημανθεί θετικά. Ωστόσο, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να χειριστούμε τις προσφορές σας αξιόπιστα και επαγγελματικά.

Στην πλατφόρμα Merkandi, όλοι οι πωλητές έχουν την ευκαιρία να διαφημίσουν την προσφορά τους, ώστε να ξεχωρίζουν από τους άλλους και να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες. Οι λεπτομέρειες σχετικά με τους τύπους προώθησης, την τοποθεσία τους στον ιστότοπο, την εμφάνιση και τον χρόνο εκπομπής μπορείτε να βρείτε εδώ: Πώς μπορώ να διαφημίσω τις προσφορές μου στο Merkandi;


Οι επιλογές διαφήμισης και τα πακέτα προώθησης μπορούν να πληρωθούν μέσω διαδικτύου, μέσω τραπεζικής μεταφοράς ή με πόντους. Η επιλογή της πληρωμής ανά σημεία σας δίνει μερικά πολύ σημαντικά οφέλη:

  • Μπορείτε να εξοικονομήσετε έως 30% όταν πληρώνετε για επιλογές διαφήμισης
  • Άμεση ενεργοποίηση της προωθημένης προσφοράς χωρίς να χρειάζεται να περάσετε από ολόκληρη τη διαδικασία ηλεκτρονικής πληρωμής

Υπάρχουν διαθέσιμα 4 σημεία πακέτων:

  • 50 μονάδες, με αυτό το πακέτο εξοικονομείτε 5%
  • 100 μονάδες, με αυτό το πακέτο εξοικονομείτε 10%
  • 200 μονάδες, με αυτό το πακέτο εξοικονομείτε 20%
  • 400 πόντους, με αυτό το πακέτο εξοικονομείτε 30%

Το κόστος αγοράς των πόντων δίνεται σε κάθε προσφορά. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθούν δύο σημαντικά θέματα που σχετίζονται με τα σημεία:

  • Τα σημεία δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Παραμένουν διαθέσιμα στο λογαριασμό σας χωρίς χρονικά όρια, ακόμη και αν επεκτείνετε το λογαριασμό σας μετά τη λήξη του.
  • Οι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για την προώθηση προσφορών μέσω μεμονωμένων επιλογών διαφήμισης και πακέτων προώθησης, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή για την ανανέωση του λογαριασμού, την αγορά πρόσθετων υπηρεσιών κλπ.
  • Δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή των πόντων για μετρητά.

Σας ενθαρρύνουμε να επωφεληθείτε από τα πακέτα σημείων επειδή είναι τα φθηνότερα και επίσης το πιο βολικό μέσο πληρωμής για την προώθηση των προσφορών στο Merkandi. Επιλέξτε με σύνεση - επιλέξτε ένα πακέτο σημείων προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας στο Merkandi!

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Δωρεάν NEWSLETTER Merkandi

Ημερήσιες ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα και ειδήσεις στο site Merkandi.