FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για 1 χρόνο ΕΓΓΡΑΦΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
22 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων

Οι καλύτερες προσφορές από 150 χώρες

Πάνω από 100 000 ικανοποιημένοι χρήστες

Προσφέρει φθηνότερα έως και το 90% της τιμής εκκίνησης

Άμεση επαφή με μεταπωλητές και χονδρεμπόρους

Σύστημα σχολίων για το Merkandi

Τα σχόλια στην πλατφόρμα εκδίδονται από τους αγοραστές στους πωλητές. Ανάλογα με τον τύπο και τον αριθμό τους, μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή να αποτρέψουν τους πιθανούς πελάτες σας. Πώς λειτουργεί το σύστημα σχόλιων για το Merkandi; Παρακάτω θα βρείτε πρακτικές συμβουλές.

Πώς λειτουργούν τα σχόλια για το Merkandi?
Κάθε αγοραστής έχει το δικαίωμα να κάνει ένα σχόλιο για μια συναλλαγή, εάν δεν έχουν περάσει περισσότεροι από 2 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου από τον πωλητή. Ένα σχόλιο μπορεί να είναι ένας από τους τρεις τύπους - θετικός, ουδέτερος ή αρνητικός. Στην περίπτωση των δύο πρώτων, η δημοσίευση είναι άμεση και ο χονδρέμπορος λαμβάνει μια ειδοποίηση για ένα νέο σχόλιο που δημοσιεύεται στο προφίλ του. Σε περίπτωση αρνητικής, αποστέλλεται στην ομάδα μας. Εάν είναι σωστά διατυπωμένο και επιβεβαιώνουμε ότι αφορά συναλλαγή, το μεταφέρουμε στην ουρά εκκρεμών δημοσιεύσεων. Κάθε χονδρέμπορος λαμβάνει από αυτή τη στιγμή σε 7 ημέρες για να διευκρινίσει το θέμα με τον αγοραστή. Εάν εντός αυτού του χρόνου ο αγοραστής επιθυμεί να το αφαιρέσει, το κάνουμε και ενημερώνουμε και τις δύο πλευρές. Διαφορετικά, μετά από 7 ημέρες δημοσιεύεται και ο χονδρέμπορος λαμβάνει ειδοποίηση.
Το δεύτερο στοιχείο του συστήματος σχολίων είναι η αξιολόγηση του πωλητή σε 4 κατηγορίες:
- συμμόρφωση του στοιχείου με την περιγραφή
- επικοινωνία με τον πωλητή
- χρόνος παράδοσης της σύμβασης
- κόστος αποστολής
Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες μπορεί να βαθμολογηθεί από 1 έως 5 αστέρια. Η μέση βαθμολογία όλων των σχολιαστών υπολογίζεται κατά μέσο όρο και εμφανίζεται στο προφίλ του πωλητή.

Μπορώ να καταργήσω ένα αρνητικό σχόλιο από το προφίλ μου;
Οποιοδήποτε σχόλιο μπορεί να καταργηθεί εάν ο αγοραστής μας αναφέρει ότι η διαφορά έχει λυθεί και έχει επιλυθεί μια λύση με τον έμπορο χονδρικής πώλησης. Σε δικαιολογημένες περιπτώσεις, καταργούμε τα σχόλια όταν μια συναλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί. Σε άλλες περιπτώσεις, δεν μεσολαβούμε σε διαφωνίες σχετικά με σχόλια. Κάθε αγοραστής έχει την ευκαιρία να εκδώσει αρνητικό σχόλιο και ο χονδρέμπορος, με τις εξαιρέσεις που αναφέρονται, δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει την απομάκρυνσή του.

Φροντίδα της φήμης και αποφυγή αρνητικών σχολίων
Τα αρνητικά σχόλια έχουν αναμφίβολα αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις και την εμπιστοσύνη των πελατών. Ως εκ τούτου, συνιστούμε σε κάθε χονδρέμπορο να λαμβάνει θετικά σχόλια από την πρώτη μέρα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτές τις συμβουλές:
- τα θετικά σχόλια αυξάνουν την αξιοπιστία του πωλητή
- αν ληφθεί αρνητικό σχόλιο, τα θετικά σχόλια μειώνουν τη δύναμή του και συμβάλλουν στη διατήρηση της φήμης του σε υψηλό επίπεδο
- ένας μεγάλος αριθμός θετικών παρατηρήσεων δημιουργούν υψηλότερες πωλήσεις.

Πώς να ενθαρρύνετε τους αγοραστές να σχολιάζουν?
Κανείς δεν πρέπει να ενθαρρυνθεί να δημοσιεύσει αρνητικά σχόλια, αλλά στην περίπτωση των θετικών εμπειριών, οι αγοραστές δεν είναι τόσο πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους. Ως εκ τούτου, συνιστούμε διάφορες μεθόδους απόκτησης θετικών απόψεων, οι οποίες είναι γνωστές και δοκιμασμένες από τους χονδρεμπόρους μας:
- έκπτωση σε παραγγελία ή σε άλλη παραγγελία
- δωρεάν προσθήκη στη σύμβαση στο πλαίσιο της δημοσίευσης σχολίων
- να προσφέρει προϊόντα καλύτερης ποιότητας ως αντιστάθμιση της γνώμης

Τι πρέπει να κάνω εάν ένας αγοραστής δημοσιεύει ένα ανέντιμο σχόλιο?
Εάν για κάποιο λόγο ένα σχόλιο είναι άδικο και αναληθές, κάθε πωλητής έχει την ευκαιρία να απαντήσει σε αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, το σχόλιο θα ακολουθηθεί επίσης από μια απάντηση στο προφίλ, η οποία θα επιτρέψει στους πιθανούς αγοραστές να γνωρίζουν τη γνώμη και των δύο μερών σχετικά με τη συναλλαγή και να τους δίνουν την ευκαιρία να αμυνθούν από δόλιους αγοραστές.

Υπάρχει ένα ακόμη σημαντικό πράγμα που αξίζει να αναφερθεί. Το Merkandi είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί σε πολλές διαφορετικές χώρες και γλώσσες. Εάν λάβετε ένα σχόλιο ανεξάρτητα από τη γλώσσα της έκδοσής του, οι ειδικοί μας θα το μεταφράσουν σε όλες τις άλλες διαθέσιμες γλώσσες. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζοντας θετική γνώμη σε μια έκδοση, ο χονδρέμπορος λαμβάνει θετικά σχόλια σε κάθε διαθέσιμη έκδοση. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τα αρνητικά και ουδέτερα σχόλια.

Συστήνουμε σε όλους να χρησιμοποιούν το σύστημα σχόλιων για να επιβραβεύουν τους χονδρεμπόρους για τις επαγγελματικές τους συναλλαγές και να προειδοποιούν τους άλλους για τους ανέντιμους εργολάβους. Τόσο τα σχόλια όσο και η αξιολόγηση των πωλήσεων σε περίπτωση εξυπηρέτησης πελατών έχουν πάντα θετικά αποτελέσματα και για τα δύο μέρη της συναλλαγής.

Έχω εξαπατηθεί, μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό από ένα αρνητικό σχόλιο;
Χάρη στο γεγονός ότι επαληθεύουμε τους πωλητές μας, ελέγχουμε την αυθεντικότητα των προϊόντων και επιτρέπουμε στους χρήστες να δημοσιεύουν σχόλια, αυξάνουμε σημαντικά την ασφάλεια των συναλλαγών στην πλατφόρμα μας. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι πωλητές δεν συμμορφώνονται με τους όρους της σύμβασης για διάφορους λόγους. Στην περίπτωση αυτή, το πρώτο βήμα που πρέπει να λάβει ο αγοραστής είναι η δημοσίευση ενός αρνητικού σχολίου στο προφίλ του πωλητή - αυτό είναι συνήθως αρκετό για την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής.


Εάν το σχόλιο δεν έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα, ο αγοραστής πρέπει να αναφέρει το θέμα στον τοπικό Αστυνομικό Τμήμα. Αξίζει να έχουμε ένα σύνολο εγγράφων που να επιβεβαιώνουν όλα τα στάδια της συναλλαγής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στον οδηγό μας σχετικά με τις ορθές πρακτικές κατά την πραγματοποίηση συναλλαγών.


Λόγω του ότι δεν πραγματοποιούμε μεσολάβηση στις συναλλαγές μεταξύ χρηστών, όλες οι ενέργειες από την πλευρά μας για να βοηθήσουμε στην επίλυση της διαφοράς μπορούν να ληφθούν μόνο αφού λάβουν την επιβεβαίωση της υποβολής ειδοποίησης στην Αστυνομία, η οποία θα πρέπει να ζητηθεί κατά την απόδειξη.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Δωρεάν NEWSLETTER Merkandi

Ημερήσιες ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα και ειδήσεις στο site Merkandi.