FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για 1 χρόνο ΕΓΓΡΑΦΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
20 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων

Οι καλύτερες προσφορές από 150 χώρες

Πάνω από 100 000 ικανοποιημένοι χρήστες

Προσφέρει φθηνότερα έως και το 90% της τιμής εκκίνησης

Άμεση επαφή με μεταπωλητές και χονδρεμπόρους

Πρέπει να απαντήσω σε μηνύματα στον ιστότοπο;

Προσφέροντας το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών είναι μια πολύ καλή επιχειρηματική πρακτική, ειδικά για τους πωλητές. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στη βιομηχανία χονδρικής πώλησης είναι η παραβίαση της απάντησης στα μηνύματα που λαμβάνουν οι αγοραστές / πωλητές.
Το Merkandi είναι μια διεθνής πλατφόρμα στην οποία δίνουμε μεγάλη έμφαση στις σωστές επαφές και τις επιχειρηματικές σχέσεις μεταξύ των χρηστών. Για να εξασφαλίσουμε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, μας ενδιαφέρουν οι δείκτες και τα στατιστικά στοιχεία απόκρισης στα μηνύματα. Επομένως, μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις από εμάς αν ο πίνακας σας περιέχει μηνύματα που δεν έχουν απαντηθεί.


Γιατί το κάνουμε αυτό;

  • Για να σας ειδοποιήσω για μη αναγνωσμένα μηνύματα - μερικές φορές συμβαίνει ότι τα μηνύματα είναι ανεπιθύμητα, παραβλέπονται και δεν θα τα παρατηρήσετε. Βεβαιώνουμε ότι δεν θα σας αποφύγει κανένα μήνυμα.
  • Να σας εκπαιδεύσει σχετικά με τις καλές επιχειρηματικές πρακτικές - πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι η μη απάντηση στα μηνύματα μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιχείρησή τους. Προσπαθούμε να εξηγήσουμε γιατί η απάντηση στα μηνύματα είναι τόσο σημαντική.
  • Για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας - αν δεν απαντήσετε σήμερα, ο χρήστης μπορεί να μην ενδιαφέρεται για την προσφορά σας σε μια εβδομάδα. Πρέπει να εξυπηρετήσετε όλους για να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις.

Γιατί είναι αυτό σημαντικό;
Φανταστείτε να τρέχετε ένα κατάστημα. Ένας πελάτης εισέρχεται σε αυτό και ρωτά μια ερώτηση. Σε πόσες περιπτώσεις αντιμετωπίσατε μια κατάσταση όπου ο πωλητής προσποιείται ότι δεν βλέπει τον πελάτη; Δεν αντιμετωπίσαμε μια τέτοια κατάσταση, οπότε γιατί πρέπει να είναι διαφορετικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εάν ο πελάτης δεν λάβει σήμερα μια απάντηση, τότε την επόμενη φορά μπορεί να μην γράψει καθόλου. Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να γράψετε "δεν με ενδιαφέρει", "όχι, ευχαριστώ", κλπ., Από ό, τι δεν γράφει τίποτα πίσω. Τέτοιες σύντομες πληροφορίες θα σας πάρουν μερικά δευτερόλεπτα, αλλά δεν θα αποθαρρύνουν τον πελάτη σαν καμία απάντηση.
 

Μπορούμε να απαιτήσουμε μια απάντηση;
Δεν μπορούμε, επειδή ο στόχος μας είναι να ενημερώσουμε τους χρήστες και να αυξήσουμε το ποσοστό ανταπόκρισης. Δεν μπορούμε να σας αναγκάσουμε να απαντήσετε, αλλά πάντα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για αναπάντητα μηνύματα. Εάν δεν λάβουμε απάντηση από εσάς, θα σας ζητήσουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αν δεν λάβουμε καμία απάντηση από εσάς μέσα σε δύο εβδομάδες, διατηρούμε το δικαίωμα να απενεργοποιήσουμε την επιλογή του πωλητή στο λογαριασμό σας.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Δωρεάν NEWSLETTER Merkandi

Ημερήσιες ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα και ειδήσεις στο site Merkandi.