FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για 1 χρόνο ΕΓΓΡΑΦΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
10 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων

Οι καλύτερες προσφορές από 150 χώρες

Πάνω από 100 000 ικανοποιημένοι χρήστες

Προσφέρει φθηνότερα έως και το 90% της τιμής εκκίνησης

Άμεση επαφή με μεταπωλητές και χονδρεμπόρους

Κανονισμοί των Πακέτων για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων

§ 1 Γενικά

  1. Εργολάβος - Merkandi LTD, εφεξής καλούμενη Merkandi, με έδρα την Αγγλία, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Κύριος - ένας επιχειρηματίας ή ένας ιδιώτης, που αγοράζει ένα πακέτο επιχείρησης.
  3. Πακέτα για επιχειρήσεις - ένα σύνολο υπηρεσιών και παροχών με τη μορφή πακέτων, που παρέχονται από τον Ανάδοχο.
  4. Κόστος της υπηρεσίας - το ποσό που πρέπει να πληρώσει ο Πελάτης για να αγοράσει ένα επιχειρηματικό πακέτο.
  5. Παραγγελμένες υπηρεσίες - υπηρεσίες που, μετά την αγορά, παραμένουν στο λογαριασμό χρήστη του Κύριου Υπεύθυνου ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους.
  6. Αυτόματες υπηρεσίες - υπηρεσίες που ενεργοποιούνται αυτόματα και λειτουργούν χωρίς τη συμμετοχή του εντολέα.

 

§ 2 Πεδίο εφαρμογής της παρεχόμενης υπηρεσίας

  1. Ο πελάτης υποβάλλει μια παραγγελία για ένα επιχειρηματικό πακέτο μέσω του ιστότοπου Merkandi. Το κόστος του πακέτου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό αναφέρονται απευθείας στον ιστότοπο https://merkandi.gr/packages.
  2. Μετά την πληρωμή του πακέτου που παρήγγειλε ο Εντολέας, ο Ανάδοχος λαμβάνει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Από εκεί και πέρα, ανάλογα με τον τύπο της υπηρεσίας:  
    1. Για παραγγελθείσες υπηρεσίες - ο πελάτης έχει απεριόριστο χρόνο για να συμπληρώσει τη φόρμα υπηρεσίας που ξεκινά την παροχή υπηρεσιών
    2. Για αυτόματες υπηρεσίες - οι υπηρεσίες ενεργοποιούνται αυτόματα στον λογαριασμό του κύριου.
  3. Ο Παραγγελέας, αγοράζοντας ένα Πακέτο για Επιχειρήσεις, αποδέχεται επίσης τους όρους και τις προϋποθέσεις των υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στα πακέτα. Διαθεσιμότητα μεμονωμένων όρων και προϋποθέσεων:  
  4. Η υπηρεσία θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί όταν ο Πελάτης λάβει επιβεβαίωση μέσω e-mail ότι το πακέτο έχει ενεργοποιηθεί.  
  5. Σε περίπτωση που ο Ανάδοχος δεν είναι σε θέση να ξεκινήσει το πακέτο υπηρεσιών, το ποσό που καταβλήθηκε για την υπηρεσία επιστρέφεται στον λογαριασμό του Πελάτη εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την ίδια μορφή με την πληρωμή που έγινε από τον Πελάτη για την υπηρεσία. Εάν μια τέτοια επιστροφή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, ο Ανάδοχος θα επικοινωνήσει με τον Εντολέα για να κανονίσει άλλη μορφή επιστροφής. &Nbsp;
  6. Το πακέτο υπηρεσιών είναι διαθέσιμο για χρήση για απεριόριστο χρόνο, με την προϋπόθεση ότι η χρήση του είναι δυνατή μόνο όταν ο Κύριος έχει ενεργό λογαριασμό στην πλατφόρμα Merkandi.
  7. Ο Ανάδοχος ενημερώνει ότι ορισμένες από τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στα Πακέτα για επιχειρήσεις απευθύνονται σε χρήστες με ενεργή επιλογή πώλησης. Ο κύριος, ο οποίος δεν έχει ενεργή επιλογή διάθεσης, δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει μέχρι να επαληθευτεί η εταιρεία και να ενεργοποιηθεί η εν λόγω επιλογή. Η άρνηση ενεργοποίησης ή απενεργοποίησης της επιλογής πώλησης, για οποιονδήποτε λόγο, δεν δίνει το δικαίωμα στον Εντολέα να διεκδικήσει επιστροφή χρημάτων για την αγορά του πακέτου. &Nbsp;

 

§ 3 Επιστρέφει

  1. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει το τέλος για την παρεχόμενη υπηρεσία εντός 100 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας της υπηρεσίας. Μετά από 100 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας της υπηρεσίας, ο Πελάτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
  2. Προϋπόθεση για την επιστροφή είναι η μη έναρξη της παροχής των ζητούμενων υπηρεσιών. Κατά τη συμπλήρωση του εντύπου υπηρεσίας, το δικαίωμα επιστροφής παύει να ισχύει, εκτός από την περίπτωση που καθορίζεται στο σημείο. 6 § 2 και σημ. 1, 2 και 3 § 4.
  3. Για να λάβει επιστροφή χρημάτων, ο Παραγγελέας θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών Merkandi, τα στοιχεία επικοινωνίας του οποίου είναι διαθέσιμα στην καρτέλα επικοινωνίας στον ιστότοπο: https://merkandi.pl/contact. 
  4. Ο Ανάδοχος επιφυλάσσεται ότι σε περίπτωση αλλαγής του περιεχομένου του πακέτου, ο Παραγγελέας μπορεί να ζητήσει την επιστροφή ενός ποσοστού του κόστους της υπηρεσίας σε σχέση με το κόστος αγοράς ολόκληρου του πακέτου.

 

§ 4 Παράπονα

Ο Ανάδοχος επιτρέπει την έναρξη της διαδικασίας καταγγελίας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Το πακέτο υπηρεσιών δεν έχει ενεργοποιηθεί στον λογαριασμό του κύριου.
  2. Οι υπηρεσίες είναι ελαττωματικές ή δεν είναι πλέον διαθέσιμες ως μέρος του πακέτου λόγω αλλαγών που έγιναν από τον Ανάδοχο.  
  3. Ο πελάτης έχει λάβει προσφορές για προϊόντα άλλα από αυτά που καθορίζονται στην παραγγελία.

Για να υποβάλετε ένα παράπονο, επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών Merkandi. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι διαθέσιμα στην καρτέλα επικοινωνίας στον ιστότοπο: https://merkandi.pl/contact. Στο περιεχόμενο της καταγγελίας, ο Διευθυντής υποχρεούται να παράσχει τα πλήρη στοιχεία του, τα στοιχεία επικοινωνίας, τον αριθμό του εξοφλημένου τιμολογίου και να αναφέρει τουλάχιστον μία από τις προαναφερόμενες περιπτώσεις που δικαιολογούν την έναρξη της διαδικασίας καταγγελίας από τον Merkandi.
Ο ανάδοχος υποχρεούται να εξετάσει την καταγγελία εντός 30 ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης του ρπαραλαβή της αίτησης.

 

§ 5 Τελικές διατάξεις

Σε θέματα που δεν καλύπτονται από τους παρόντες Κανονισμούς, ισχύουν οι Γενικοί Εμπορικοί Όροι και Προϋποθέσεις της Merkandi και οι σχετικές νομικές πράξεις.

Δωρεάν NEWSLETTER Merkandi

Ημερήσιες ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα και ειδήσεις στο site Merkandi.