FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για 1 χρόνο ΕΓΓΡΑΦΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
16 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων

Οι καλύτερες προσφορές από 150 χώρες

Πάνω από 100 000 ικανοποιημένοι χρήστες

Προσφέρει φθηνότερα έως και το 90% της τιμής εκκίνησης

Άμεση επαφή με μεταπωλητές και χονδρεμπόρους

Πώς να γράψετε μια έρευνα;

Αν ένα μέλος της Merkandi ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο χονδρικής πολλά, τότε θα είναι σε θέση να επικοινωνήσει με τον χονδρέμπορο άμεσα, μέσω τηλεφώνου, email, ή να μας εσωτερικό σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι αγοραστές αποφασίζουν να επικοινωνούν με τους χονδρεμπόρους, μέσω του συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων ή e-mail. Για να γίνει πιο αποτελεσματική, και να λάβετε μια σοβαρή απάντηση από έναν χονδρέμπορο, παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που αναφέρονται παρακάτω.

  1. Γλώσσα επικοινωνίας - σε παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το σωστό πρόσωπο για να επικοινωνούν στη γλώσσα Σας. Οι γλώσσες να επικοινωνούν με την εταιρία, είναι πάντα αναφέρεται σε εταιρείες που&rsquo? προφίλ στο Merkandi. Εάν δεν μιλάτε οποιαδήποτε από τις γλώσσες που αναφέρονται, στη συνέχεια, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε ως απλές προτάσεις όσο το δυνατόν, και στη συνέχεια να μεταφράσει την έρευνά Σας με το Google, Bing, ή το Yandex  μετάφραση εφαρμογή. Μπορείτε, επίσης, να περιλαμβάνει τις πληροφορίες σχετικά με τις γλώσσες Που μιλούν, επειδή υπάρχει πάντα μια πιθανότητα, μια ομάδα πωλήσεων της ορισμένες χονδρικής μιλά ένας από αυτούς, αλλά ότι απλά ξέχασε να ενημερώσετε το προφίλ τους στο Merkandi. Για το σκοπό αυτό, γράφοντας μια έρευνα σε μια από τις γλώσσες που αναφέρονται από τον χονδρέμπορο, θα αυξήσει ιδιαίτερα το ποσοστό ανταπόκρισης, και τη γενική απόδοση της επικοινωνίας ανάμεσα σε Εσάς και το άτομό του.
  2. έρευνα - αρχικά, εν συντομία εισαγάγει την εταιρεία Σας και το φάσμα των προϊόντων Που ψάχνετε. Το επόμενο σημαντικό πράγμα, είναι να περικλείουν ένα σύνδεσμο για την προσφορά που Σας ενδιαφέρει. Τέλος, επιβεβαιώστε τις πληροφορίες από την προσφορά, όπως και για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, την τιμή, την ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας, παράδοσης και πληρωμής, κ. λπ.
  3. στοιχεία επικοινωνίας - είναι πολύ σημαντικό να παρέχουν up-to-ημερομηνία, στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την περαιτέρω επικοινωνία πιο εύκολη.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Δωρεάν NEWSLETTER Merkandi

Ημερήσιες ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα και ειδήσεις στο site Merkandi.