FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Για 1 χρόνο ΕΓΓΡΑΦΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ
οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν
23 Αριθμός υπόλοιπων πακέτων

Οι καλύτερες προσφορές από 150 χώρες

Πάνω από 100 000 ικανοποιημένοι χρήστες

Προσφέρει φθηνότερα έως και το 90% της τιμής εκκίνησης

Άμεση επαφή με μεταπωλητές και χονδρεμπόρους

B2B εμπόριο έναντι B2C εμπόριο - ένα γράμμα και τόσες πολλές διαφορές

B2B εμπόριο έναντι B2C εμπόριο - ένα γράμμα και τόσες πολλές διαφορές

Αν και οι συντομογραφίες "B2B" και "B2C" μοιάζουν πολύ, υποδηλώνουν δύο διαφορετικούς κλάδους συναλλαγών. Βασικά, το B2C σημαίνει το λιανικό εμπόριο, ενώ το B2B, το χονδρικό εμπόριο, τις εισαγωγές και τις εξαγωγές. Στις συναλλαγές B2C, τα συμβαλλόμενα μέρη είναι ο έμπορος και ο καταναλωτής, ενώ στις συναλλαγές B2B, αυτές είναι μόνο εταιρείες. 

B2B εναντίον B2C - ποιες είναι οι συνέπειες αυτού;

Η προστασία των δικαιωμάτων του αγοραστή

Χρησιμοποιείται στο εμπόριο B2C λόγω της ισχυρότερης θέσης του εμπόρου έναντι του καταναλωτή. Ως εκ τούτου, μεταξύ άλλων, ο αγοραστής δικαιούται να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερών χωρίς να δώσει κανένα λόγο εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε εκτός του τόπου της επιχείρησης (δηλαδή, κυρίως στο διαδίκτυο). Στο εμπόριο B2B αυτοί οι κανόνες δεν ισχύουν καθώς κανένα συμβαλλόμενο μέρος δεν είναι καταναλωτής. Φυσικά, ο πωλητής μπορεί να δεχτεί επιστροφές, αλλά δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση - να το θυμάστε κατά την παραγγελία. Η εξαίρεση πραγματοποιείται μόνο σε περίπτωση κατά την οποία ο έμπορος αγοράζει αγαθά για άλλους σκοπούς από εκείνους που σχετίζονται με την επιχείρησή του. Με άλλα λόγια, εάν αγοράσετε ένα προϊόν για μεταπώληση, δεν είστε καταναλωτής και δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.

Αξία συναλλαγής

Η μέση τιμή παραγγελίας στο εμπόριο B2B είναι πολύ υψηλότερη από ό, τι στο B2C. Αυτό δημιουργεί ορισμένες συνέπειες, αλλά το πιο σημαντικό είναι το ζήτημα της ασφάλειας συναλλαγών. Πολλές βολικές και ασφαλείς μέθοδοι πληρωμής, δημοφιλείς στο λιανικό εμπόριο, δεν χρησιμοποιούνται στο χονδρικό εμπόριο. Υπάρχουν και άλλα. Μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ Ασφαλείς συναλλαγές.

Μέθοδοι οριστικοποίησης συναλλαγών

Το λιανικό εμπόριο γίνεται όλο και περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή οι διαδικτυακές πωλήσεις. Αν και οι παραδοσιακές συναλλαγές πιθανότατα δεν θα εξαφανιστούν ποτέ, η αξία των διαδικτυακών συναλλαγών αυξάνεται συνεχώς. Στο B2B, ωστόσο, η περιζήτητη μέθοδος οριστικοποίησης μιας συναλλαγής επισκέπτεται τις εγκαταστάσεις του πωλητή για να ορίσει τους όρους της σύμβασης επί τόπου ή για να παραλάβει τα αγαθά απευθείας από την αποθήκη. Οι μορφές επικοινωνίας αλλάζουν, ωστόσο πολλοί αγοραστές και πωλητές προτιμούν τις προσωπικές συναντήσεις αντί να ολοκληρώνουν τις συναλλαγές στο διαδίκτυο.

Μεταφορά και παράδοση

Το κυρίαρχο μοντέλο στην αγορά B2C είναι αυτό με το οποίο ο έμπορος οργανώνει τη μεταφορά αγαθών στον καταναλωτή. Κάθε άλλη κατάσταση είναι πολύ σπάνια. Εν τω μεταξύ, το εμπόριο B2B είναι διαφορετικό: ορισμένοι πωλητές είναι σε θέση να κανονίσουν τη μεταφορά, ενώ άλλοι όχι. Επομένως, θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τις περιγραφές των προσφορών και να ρωτήσετε σχετικά με τις επιλογές αποστολής. Θα πρέπει επίσης να εξοικειωθείτε με τους "incoterms", δηλαδή τους κανόνες διεθνούς εμπορίου, για τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ Incoterms.

ΦΠΑ

Ο ΦΠΑ πρέπει να καταβληθεί από τον τελικό παραλήπτη. Για παράδειγμα, εάν αγοράζετε τηλεόραση για το σπίτι σας, θα πρέπει να πληρώσετε ΦΠΑ για αυτό. Αλλά αν αγοράσετε τηλεόραση για μεταπώληση, το βάρος της πληρωμής του ΦΠΑ βαρύνει τον πελάτη σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται να αγοράσετε αγαθά στην ΕΕ. ως πληρωτής ΦΠΑ, θα μπορείτε να αγοράσετε ένα στοιχείο μηδενικού συντελεστή, εφόσον ο πωλητής είναι επίσης πληρωτής ΦΠΑ. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τον ΦΠΑ εδώ ΦΠΑ UE.

 

Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ των συναλλαγών B2B και B2C. Αξίζει να τα γνωρίζετε για να αποφύγετε τυχόν παρεξηγήσεις κατά την ολοκλήρωση των συναλλαγών με τους χονδρεμπόρους, τους κατασκευαστές και τους διανομείς.

Συγγραφέας:
Merkandi χονδρική πλατφόρμα συναλλαγών

Merkandi χονδρική πλατφόρμα συναλλαγών

Merkandi είναι μια διεθνής πλατφόρμα συναλλαγών για το χονδρικό εμπόριο αγαθών που προσφέρονται τόσο τακτικές χονδρικής, πώς και από δικαστικές, το πλεόνασμα παραγωγής και αποθήκευσης, εκκαθάριση εταιρειών, αποδόσεις των καταναλωτών, κ.λπ.

Προηγούμενη καταχώρηση Επόμενη καταχώρηση
Δωρεάν NEWSLETTER Merkandi

Ημερήσιες ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα και ειδήσεις στο site Merkandi.