Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι τείνουν να μοιράζονται τα αρνητικά τους σχόλια πολύ πιο συχνά από τα θετικά. Όταν όλα λειτουργούν καλά, οι πελάτες συνήθως σιωπούν καθώς είναι πεπεισμένοι ότι δεν υπάρχει τίποτα σημαντικό να ενημερώσουν τους άλλους. Ωστόσο, όποτε φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα, φαίνεται να βιάζονται να αφήσουν τα σχόλιά τους για το θέμα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να ενθαρρύνουμε τους ικανοποιημένους πελάτες να μοιράζονται τις απόψεις τους για την εταιρεία μας, όπου μπορεί να έχει αποφασιστική επίδραση στις πωλήσεις.
Πώς μπορούμε να το κάνουμε;
Απλώς ζητήστε το.
Μερικές φορές η απλούστερη λύση είναι η καλύτερη. Εάν δεν είστε συνηθισμένοι να ζητήσετε από τους συνεργάτες ή τους πελάτες σας να αξιολογήσουν τη συναλλαγή σας, απλώς ξεκινήστε να το κάνετε. Πολλοί άνθρωποι θα μοιραστούν με ανυπομονησία μερικές καλές λέξεις για εσάς εάν μόνο εσείς αναλάβετε την πρωτοβουλία και τους ζητήσετε να το κάνουν.
Προσφέρετε ένα δώρο.
Το δώρο θα πρέπει να χρησιμεύσει ως ένδειξη της ευγνωμοσύνης σας για την επιτυχή συναλλαγή και τον χρόνο που αφιερώσατε. Μπορεί να είναι έκπτωση σε άλλη παραγγελία στο μέλλον, ή σε μερικά δωρεάν προϊόντα που παραγγέλνει ο αγοραστής πιο συχνά. Συνήθως, τέτοιες χειρονομίες είναι πραγματικά ευπρόσδεκτες, καθώς αποδεικνύουν ότι είστε διακριτικοί με τους εμπορικούς σας εταίρους και εκτιμάτε πραγματικά τις απόψεις τους.
Η εμπειρία μας στο Merkandi δείχνει σαφώς ότι οι απόψεις έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις αποφάσεις που λαμβάνονται από τους αγοραστές. Επομένως, μην παραμελείτε αυτό το τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών και προσπαθήστε να λάβετε θετικά σχόλια από τους ικανοποιημένους εμπορικούς σας εταίρους. Σίγουρα θα σας προσφέρει πιο γόνιμες προσφορές.