Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την ελκυστικότητα μιας προσφοράς. Μερικά από αυτά εξαρτώνται από εμάς, άλλα όχι. Ένα από τα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να ενισχύσουμε την ελκυστικότητα της διαφήμισης είναι να βελτιώσουμε την οπτική της πλευρά με την επεξεργασία των φωτογραφιών των προϊόντων. Πρέπει να θυμάστε ότι η φωτογραφία εστιάζει την προσοχή του αγοραστή, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα συναλλαγών που χρησιμοποιείτε. Εάν θέλετε οι αγοραστές να εξοικειωθούν με τις προσφορές ΣΑΣ, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να φροντίσετε το γραφικό τους περιεχόμενο. Στο περαιτέρω μέρος αυτού του οδηγού, θα ανακαλύψετε ότι στην πραγματικότητα χρειάζεται πολύ λίγος χρόνος και δεν απαιτεί πολλή δουλειά από την πλευρά σας.
ΜΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΕΤΕ εικόνες που είναι:
Μικρή - μια εικόνα 50x50 εικονοστοιχεία δεν αντιπροσωπεύει απολύτως τίποτα, είναι ασαφής και μετά την αναβάθμιση φαίνεται απλώς απαίσια. Σημειώστε ότι η κύρια εικόνα μεγεθύνεται για να χωρέσει το μέγεθος μικρογραφίας 290x290.
Ασαφές - αν δεν μπορείτε να δείτε πολλά, ο αγοραστής δεν θα δει πολλά.
Μη περικομμένο - το κύριο μέρος της εικόνας πρέπει να είναι αφιερωμένο στα προϊόντα που προσφέρετε. Εάν η φωτογραφία εμφανίζει ως επί το πλείστον την αποθήκη σας, προτείνουμε να την ορίσετε ως φωτογραφία της εταιρείας σας στην ενότητα Δεδομένα χονδρέμπορου, Πρόσθετες πληροφορίες, στον λογαριασμό μου. [https://merkandi.co.uk/dashboard/wholesales/additional/] και λήψη μερικών νέων φωτογραφιών του προϊόντος που πουλάτε.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ εικόνων που είναι:
Σε υψηλή ανάλυση - θυμηθείτε ότι η κύρια εικόνα μεγεθύνεται ώστε να ταιριάζει στο μέγεθος μικρογραφίας 290x290. Όσο καλύτερα φαίνεται το προϊόν στη μικρογραφία, τόσο πιθανότερο είναι το προϊόν σας να προσελκύσει πιθανούς αγοραστές.
Σαφές - ισχύει όχι μόνο για το προϊόν αλλά και για τα πακέτα, τις παλέτες και τους τίτλους μεταφοράς. Είναι επίσης σημαντικό να αποκαλύψετε τυχόν ελαττώματα και ζημιές στα προϊόντα. Χάρη σε αυτό θα αποφύγετε περιττό πρόβλημα και παρεξήγηση με τους αγοραστές.
Αντιπροσώπευση του προϊόντος, όχι του περιβάλλοντος - μια προσφορά πώλησης πρέπει να περιέχει μια εικόνα που εστιάζει στα προσφερόμενα προϊόντα.
Πώς μπορείτε να επεξεργαστείτε εύκολα τις εικόνες;
Μια εφαρμογή smartphone - ανεξάρτητα από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείται από το τηλέφωνό σας, έχετε πάντα πρόσβαση σε ορισμένες βασικές δυνατότητες επεξεργασίας φωτογραφιών της εφαρμογής που έχουν εγκατασταθεί από προεπιλογή στη συσκευή σας.
Pixlr (https://pixlr.com/) - μια δωρεάν εφαρμογή γραφικών που μπορεί να σας βοηθήσει να επεξεργαστείτε τις εικόνες. Τρέχει σε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού, οπότε αρκεί η εγγραφή ενός δωρεάν λογαριασμού στον ιστότοπο, στον οποίο παρέχουμε έναν παραπάνω σύνδεσμο.
IrfanView (http://www.irfanview.com/) - ένα δωρεάν λογισμικό για βασική επεξεργασία φωτογραφιών, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων αλλαγής της μορφής, ακονίσματος και περικοπής.